تبیان، دستیار زندگی
فدراسیون بین المللی فوتبال تصمیم گرفته است در مورد اشتباه داوری در بازی تیم های انگلیس و آلمان در دور دوم مسابقات جام جهانی 2010 سکوت اختیار کند ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فقط سکوت!

صحنه گل صحیح انگلیس به آلمان

فدراسیون بین المللی فوتبال تصمیم گرفته است در مورد اشتباه داوری در بازی تیم های انگلیس و آلمان در دور دوم مسابقات جام جهانی 2010 سکوت اختیار کند.

پس از اینکه جورج لاروندا داور اروگوئه ای بازی آلمان -انگلیس گل صحیح فرانک لمپارد را مردود اعلام کرد و دستور به ادامه بازی داد فیفا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هیچگونه اظهار نظری در مورد داوری این بازی نخواهد کرد.

این در حالیست که هیات قانونگذاری فوتبال، ماه مارس گذشته تصمیم گرفت در مسابقات جام جهانی از تکنولوژی که می تواند به داوران در تشخیص عبور توپ از دروازه ها کمک کند، استفاده نشود.

سپ بلاتر رییس فیفا که در بازی انگیلس شرکت داشت،با استفاده از تکنولوژی ویدئویی و همچنین فن آوری خط دروازه مخالفت است. او علت مخالفت خود را گرانی استفاده از چنین فن آوری هایی در سراسر دنیا و اختلال در روند بازی اعلام کرده است.

این در حالی است که گل اول تیم آرژانتین مقابل مکزیک که توسط ته وز به ثمر رسید نیز در شرایط آفساید صورت گرفت تا همچنان اعتراض به نحوه داوری ها شدت بگیرد.

حالا باید منتظر ماند و دید فیفا تا چه زمانی قصد دارد به این اعتراض ها  پاسخی ندهد و همچنان روزه سکوت بگیرد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری