تبیان، دستیار زندگی
ارغوان رضایی ایران را در مسابقات كشورهای اسلامی همراهی می‌كند بر اساس توافق انجام شده بین فدراسیون تنیس و تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسه، این تنیسور ایران را در مسابقات زنان كشورهای اسلامی همراهی می‌كند. ارغوان رضایی تنیسور ایرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسوی در تیم ایران

ارغوان رضایی ایران را در مسابقات كشورهای اسلامی همراهی می‌كند

بر اساس توافق انجام شده بین فدراسیون تنیس و تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسه، این تنیسور ایران را در مسابقات زنان كشورهای اسلامی همراهی می‌كند.

ارغوان رضایی تنیسور ایرانی مقیم فرانسه و برنده‌ی راند اول فرنچ اوپن، با پیراهن تیم ملی بانوان ایران در مسابقات كشورهای اسلامی در مهر ماه مسابقه می‌دهد.

رضایی 18 ساله و دارای پدر و مادری ایرانی‌الاصل است. او 14 سال است كه تنیس بازی می‌كند.

تاكنون صدیقه حسنی، شهرزاد شاه نظری، شادی طباطبایی و غزاله تركمن در تمرینات تیم ملی حضور دارند كه با اضافه شدن ارغوان رضایی از میان تركمن و شاه نظری آخرین تنیسور تیم ملی تعیین می‌شود.

تنیسورهای زیر 13 سال ایران به قطر و تاجیكستان اعزام می‌شوند

تیم ملی تنیس زیر 13 سال ایران برای شركت در مسابقات كشورهای غرب آسیا به قطر اعزام می‌شود.

مسابقات تنیس كشورهای غرب آسیا از 30 شهریور ماه امسال در قطر برگزار می‌شود و تیم ملی زیر 13 سال ایران به همراه چهار تنیسور به نام‌های یاسمین سعادت، صبا زرغام، كیارش سوری و حمیدرضا نداف در این مسابقات حضور خواهد داشت.

چهار ملی پوش نیز در جام ریاست جمهوری تاجیكستان شركت می‌كنند. تیم ایران متشكل از امیر علی صدقی نسب، كیارش سوری، سینا ابوی و مرتضی معظم 11 شهریور به دوشنبه اعزام می‌شود تا در جام ریاست جمهوری تاجیكستان شركت كند.