تبیان، دستیار زندگی
استاندار و هیئت همراه در راستای بررسی فعالیت‌های مجازی اداره‌كل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حوزه فرهنگ دینی از موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان بازدید و از فعالیت‌های این موسسه در حوزه IT و فضای مجازی تقدیر كردند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید استاندار و هیئت همراه از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان

بازدید استاندار از تبیان هرمزگان

استاندار و هیئت همراه در راستای بررسی فعالیت‌های مجازی اداره‌كل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حوزه فرهنگ دینی از موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان بازدید و از فعالیت‌های این موسسه در حوزه IT و فضای مجازی تقدیر كردند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام سید شكرالله زندوی مدیركل تبلیغات اسلامی استان در این مراسم ضمن تشریح فعالیت‌های مجازی گسترده‌ای كه این اداره‌كل در راستای ترویج فرهنگ دینی بر روی سایت تبیان هرمزگان ویژه كاربران اینترنت ارائه می‌دهد اظهار كرد: در حوزه فعالیت‌های مجازی اعم از پشتیبانی و برنامه‌ریزی سایت‌ها و حوزه محتوایی سایت‌ها و وبلاگ‌های دینی خوشبختانه شاهد عملكرد منحصر به فردی از این موسسه هستیم كه امید است در آینده سطح این فعالیت‌ها گسترش بیشتری را داشته باشد.

دكتر زندوی در بیان بخشی از فعالیت‌های این موسسه به چاپ و توزیع پوستر‌های ویژه مناسبت‌های مختلف همچنین نرم‌افزارهای حاوی مقالات علمی و دینی، كلیپ‌های صوتی و تصویری و نماهنگ‌های خاص هر مناسب ملی و مذهبی اشاره كرد كه خوشبختانه در سال گذشته مورد استقبال خوب مخاطبان واقع شد.

بازدید استاندار از تبیان هرمزگان

حسین هاشمی تختی استاندار هرمزگان و هیئت همراه در ادامه این مراسم از سایر واحدهای این موسسه از جمله واحد انفورماتیك، مدیریت محتوای تبیان، مولتی میدیا،‌ سمعی بصری و خبر و رسانه همچنین خبرگزای مهر نیز بازدید كردند و مدیریت شایسته حجت‌الاسلام زندوی و مدیر مسئولی محمد شكوه مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان را كه در این مدت زمان كوتاه آغاز فعالیت‌های مجازی خود؛ در سطح استان گامی موثر در عرصه دین بردارند؛ قابل تقدیر خواند.

در پایان محمد شكوه، بسته فرهنگی را مشتمل بر 6 نرم‌افزار منتشره از موسسه تبیان در سال جاری به همراه بروشور تشریح عملكرد فعالیت‌های این موسسه را به استاندار اهدا كرد.

گفتنی است این بازدید مورخ دوم خرداد ماه با توجه به قرار داشتن در هفته تبلیغ و اطلاع رسانی انجام شد.

تنظیم: هومن بهلولی