تبیان، دستیار زندگی
برای موفقیت در ایتالیا باید گذشته را فراموش كرد لوئیس فیگو بازیكن تازه وارد اینتر گفت كه اگر می‌خواهد در ایتالیا به موفقیت برسد باید خود را با تفكر حاكم بر فوتبال این كشور وفق دهد. ، فیگو در رئال مادرید به عنوان یكی از بهتر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیگو بازیكن تازه وارد اینتر:

برای موفقیت در ایتالیا باید گذشته را فراموش كرد


لوئیس فیگو بازیكن تازه وارد اینتر گفت كه اگر می‌خواهد در ایتالیا به موفقیت برسد باید خود را با تفكر حاكم بر فوتبال این كشور وفق دهد.

، فیگو در رئال مادرید به عنوان یكی از بهترین بازیكن‌های اروپا شناخته شده اما، اكنون باید خود را بار دیگر نشان دهد:« با وجود آن كه فوتبال ایتالیا و اسپانیا خیلی به هم شبیه است، تفاوت‌هایی اساسی به ویژه در نوع نگرش بین آنها وجود دارد. باید خیلی زود خود را در اینجا پیدا كنم. می‌خواهم به سران گروهم نشان دهم می‌توانم كمك كننده باشم. فوتبال بازی كردن در حال است نه گذشته. اینجا آمدم تا ارزشم را اثبات كنم. هدفم این است كه هر چه زودتر خودم را در تیم پیدا كنم چرا كه اشتیاق زیادی برای خو گرفتن با فوتبال ایتالیا دارم.»

به سبب وقفه طولانی در انتقال فیگو از رئال هنوز روشن نیست كه او به دیدار یكشنبه اینتر برابر ترویسو برسد:« نزدیك به یك ماه است بازی نكرده‌ام اما، دو هفته گذشته را سخت تمرین كرده‌ام.»

ویرا، یوونتوس را بهترین تیم جهان می‌داند

پاتریك ویرا ادعا كرد كه پس از ترك آرسنال امكان نداشته او گروهی بهتر از یوونتوس پیدا كند.

ویرا به سایت رسمی یوونتوس گفت:« به تیم بزرگی آمده‌ام كه در كنار اینتر و میلان یكی از نیرومندترین‌های اروپا است. دست كم پانزده بازیكن خوب داریم كه می‌توانند هر كاری بكنند. از هماهنگی و رابطه‌ی دوستانه بین بازیكن‌ها خیلی تعجب كردم. با انجام هر بازی، هماهنگی‌ام با امرسون بیشتر می‌شود، اما كار دشواری است، چرا كه آمادگی‌های پیش از فصلمان خیلی متفاوت بوده است. شكی ندارم كه سرانجام یكی از مهره‌های كلیدی این فصل یووه خواهیم شد.»

ویرا، نه سال در لیگ برتر انگلستان بازی كرد؛ اما با وجود تمایل رئال مادرید بار دیگر به سری A بازگشت:« روش‌های تمرینی اینجا با آنچه به آن عادت داشتم، فرق می‌كند. می‌دانم چطور باید خوب كار كرد. با افزایش آمادگی‌ام، احساس رضایت بیشتری می‌كنم. فابیو كاپلو از زمانی كه در میلان زیر دستش كار می‌كردم، فرقی نكرده است. او تنها از من خواست همان عملكردی را كه در آرسنال و تیم ملی فرانسه از خود نشان داده‌ام، در زمین پیاده كنم.»

گفته می شود كه خطاهای خطرناك ویرا می‌تواند او را برابر داوری‌های سختگیرانه سری A دچار مشكل كند، اما خودش بیان كرد:« درست است كه در انگلستان به نرمی با خطا‌های سخت برخورد می‌كنند، اما در این مورد مشكلی ندارم، چرا كه خیلی زود خودم را با شرایط وفق می‌دهم.»