تبیان، دستیار زندگی
مهدوی كیا گل زد _ هاشمیان پاس گل داد كریمی منطقی و موثر بوندسلیگا با درخشش علی كریمی و مهدی مهدوی‌كیا وارد هفته سوم شد. به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ در دیدار برابر هرتابرلین با نتیجه 3 بر صفر به سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی مهدوی کیا ودرخشش هاشمیان در بوندسلیگا

مهدوی كیا گل زد _ هاشمیان پاس گل داد
كریمی منطقی و موثر


بوندسلیگا با درخشش علی كریمی و مهدی مهدوی‌كیا وارد هفته سوم شد.

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ در دیدار برابر هرتابرلین با نتیجه 3 بر صفر به سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ آلمان دست یافت و هامبورگ با وجود گل زنی مهدوی‌كیا 1 بر 1 در ورزشگاه خانگیAOL ارنا برابر هانوفر تیمی كه وحید هاشمیان مهاجم ایرانی را در اختیار دارد، متوقف شد.

علی كریمی كه در دقیقه 61 نیمه دوم، جایش را به سباستین دایسلر داد همچون دو دیدار گذشته قهرمان بندسلیگا، بازی منطقی و موثری را از خود نشان داد تا بار دیگر بر ارزش‌هایش صحه بگذارد.

مهدوی‌كیا نیز در دقیقه 22 با فرصت طلبی مناسب، توانست توپ برگشتی واندر وارت را با ضربه سر به گل تساوی هامبورگ تبدیل كند. پیش از این هانوفر در دقیقه 18 در روی پاس وحید هاشمیان به گری اشنایدر به گل نخست این دیدار دست یافته بود. بال راست ایرانی هامبورگ در دقیقه 72 با ورود به محوطه جریمه نقش بر زمین شد كه داور، این صحنه را پنالتی نگرفت. یك دقیقه بعد نیز توپ مهدوی كیا به دیرك دروازه حریف كوبیده شده تا تنها بدشانسی مانع درخشش بیشتر وی و پیروزی هامبورگ شود.

فریدون زندی، مرد میانی تیم ملی كشورمان نیز نود دقیقه برای كایزرسلاترن بازی كرد .

نتایج هشت بازی نخست هفته سوم بوندسلیگا:

بایرن مونیخ 3 (بالاك 47، شول 85، ماكای 87)

هرتابرلین صفر

كایزرسلاترن 3 ( آلتین توپ 19 و 79 ، اسكلا 90)

كلن 2 ( شزر 81 ، سینكوییچ 90)

اینتراخت فرانكفورت 1 ( جون 68 )

نورنبرگ صفر

هامبورگ 1 ( مهدی مهدوی كیا 22 )

هانوفر 1 (‌اشنایدر 18)

شالكه 1 ( ابه ساند 54)

گلادباخ 1‌( بیگلان 41 )

اشتوتگارت 1 ( یان دال توماسون 50 )

وردر برمن 1 ( كلاس نیك 40 )

لوركوزن 1 ( برباتوف 22 )

ولفسبورگ2 ( دی الساندرو 39، سیام مدافع لوركوزن گل به خودی 54 )

گفتنی است بازی آرمینیا بیله فیلد برابر ماینتس و دورتمونت برابر هانزا روستوك فردا یك شنبه _ 6 شهر یور ماه _ برگزار می‌شود.