تبیان، دستیار زندگی
ریم سعادت، مجید صالحی و امیر نوری "خوش رکاب" کلید خورد تصویربرداری سریال تلویزیونی "خوش رکاب" در تهران آغاز شد. "خوش رکاب" بر اساس فیلمنامه ای از علی شاه حاتمی، به تهیه کنندگی محمود فلاح، توسط...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با حضور محمد کاسبی، مریم سعادت، مجید صالحی و امیر نوری

"خوش رکاب" کلید خورد

تصویربرداری سریال تلویزیونی "خوش رکاب" در تهران آغاز شد.

"خوش رکاب" بر اساس فیلمنامه ای از علی شاه حاتمی، به تهیه کنندگی محمود فلاح، توسط علی شاه حاتمی کارگردانی می شود و داستان آن درباره راننده کامیونی به نام"تقی" است که عشق و علاقه زیادی به کامیون خود دارد به طوری که حتی طاقت دیدن یک خال روی بدنه کامیونش را ندارد. در همین حین به او اطلاع می دهند باید محموله ای را با کامیونش به جبهه ببرد. تلاش تقی برای فرار از این موقعیت، ماجراهای طنز متعددی را به وجود می آورد و ... .

به گزارش خبرنگار ما، دراین مجموعه "محمد کاسبی" در نقش تقی، "مریم سعادت" در نقش همسر تقی، "مجید صالحی" در نقش عزت (شاگرد تقی) و "امیر نوری" در نقش پسر تقی ایفای نقش می کنند. تولید این سریال نیز برای 75 روز برنامه ریزی شده است که، 55 روز آن در تهران، بیست روز آن در شهرک سینمایی دفاع مقدس و مابقی نیز به صورت صحنه های عبوری در شهرهای قزوین، همدان، کرمانشاه و جاده قم تصویربرداری خواهد شد.

"خوش رکاب" پس از سریال " قبیله عشق"، دومین مجموعه علی شاه حاتمی در مقام کارگردانی است.

این سریال در گروه حماسه و دفاع مقدس شبکه اول تولید می شود و پخش آن نیز، برای نوروز سال 1382 پیش بینی شده، در تهیه و تولید این سریال، عوامل زیر حضور دارند:

مدیر تصویربرداری:

مسعود کرانی

برنامه ریز و مدیر تولید:

محمود غلامی

طراح صحنه و لباس بخشهای جنگی:

محمدرضا شجاعی

طراح صحنه و لباس بخشهای شهری:

محسن نوروزی

طراح چهره پردازی:

رضا قومی

طراح جلوه های ویژه:

جواد شریفی

صدابردار:

فرشید احمدی

دستیار اول کارگردان:

یعقوب غفاری