تبیان، دستیار زندگی
فیلم سینمایی «فاصله» به کارگردانی کامران قدکچیان که به تازگی پخش تیزر‌های تبلیغاتی آن در سینماها آغاز شده، از اواخر مردادماه در گروه آزادی اکران می‌شود. هفته گذشته قرارداد نمایش «فاصله» در برنامه چهارم گروه آزادی به ثبت رسید و با توجه به اینکه «چهل سالگی»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«فاصله» اواخر مرداد  اکران می‌شود

«فاصله» اواخر مرداد  اکران می‌شود

با بازی فرامرز قریبیان و الناز شاکردوست فیلم سینمایی «فاصله» اواخر مرداد در گروه آزادی اکران می‌شود .

فیلم سینمایی «فاصله» به کارگردانی کامران قدکچیان که به تازگی پخش تیزر‌های تبلیغاتی آن در سینماها آغاز شده، از اواخر مردادماه در گروه آزادی اکران می‌شود. هفته گذشته قرارداد نمایش «فاصله» در برنامه چهارم گروه آزادی به ثبت رسید و با توجه به اینکه «چهل سالگی» احتمالا از این هفته و به طور قطعی از هفته آینده روانه پرده سینماها می‌شود و چهار هفته نیز قرار داد اکران دارد، «فاصله» از اواخر به عنوان یکی از فیلم‌های اکران تابستانی مرداد ماه روانه پرده سینماها خواهد شد.

«فاصله» که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در مورد زنی است که به دنبال شوهرش به تهران می‌آید اما در پی جستجو و پیدا کردن شوهرش دچار حوادثی می‌شود...

این فیلم به تهیه‌کنندگی حبیب الهیاری، 15 اردیبهشت ماه کلید خورد و پس از 35 روز، کار به اتمام رسید. یحیی سپهری‌شکیب ساخت موسیقی و علی علویان صداگذاری آن را انجام داده‌اند. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به فرامرز قریبیان، الناز شاکردوست، پژمان بازغی، کتانه افشاری‌نژاد، مهری امیرحسینی، حسین حماسی، پرستو بوبانیان، نازی مهری و....... اشاره کرد.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی