تبیان، دستیار زندگی
فیلم مستند «روایت ایرانی» به كارگردانی امین بخشیان به جشنواره فیلم كوتاه انگلستان راه یافت. بنا بر این گزارش؛ این فیلم از میان 600 فیلم متقاضی حضور در این جشنواره، انتخاب شده و در كنار 29 فیلم نهایی در این جشنواره قرار گرفته تا به رقابت با آنها بپردازد. «
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مستند ایرانی به جشنواره‌ای در انگلیس راه یافت

مستند ایرانی به جشنواره‌ای در انگلیس راه یافت

فیلم مستند «روایت ایرانی» به كارگردانی امین بخشیان به جشنواره فیلم كوتاه انگلستان راه یافت. بنا بر این گزارش؛ این فیلم از میان 600 فیلم متقاضی حضور در این جشنواره، انتخاب شده و در كنار 29 فیلم نهایی در این جشنواره قرار گرفته تا به رقابت با آنها بپردازد. «روایت ایرانی» فیلم مستندی است كه به تقابل فرهنگ میان ایران و انگلیس می‌پردازد. فیلمبرداری این كار را مجید قربان‌فر، صدابرداری آن را علی كرمی و عكاسی را عباس امیری برعهده داشته است.

امین بخشیان دانشجوی رشته فیلمسازی در انگلستان، پیش از این هم با همین فیلم توانست در جشنواره لیورپول رتبه مقام اول را از آن خود كند.

لازم به ذكر است، بخشیان فیلم كوتاه داستانی «بازی موازی» را نیز در جشنواره فیلم جوان امسال دارد. فیلمی كه در آن مسعود میرطاهری، میترا ضیایی‌كیا، فربد فرهنگ و دل‌آرا نوشین بازی كرده‌اند. بازی موازی در رابطه با زوج جوانی است كه بازیگرند، داستان فیلم جوری پیش می‌رود كه مشخص نیست، این زوج زندگی می‌كنند یا بازی... .

از دیگر عوامل این فیلم كوتاه می‌توان به فیلمبردار: امین جعفری/ صدابردار: حسین بشاش/ صداگذار: مهرشاد ملكوتی/ طراح صحنه و لباس و تدوین: بهزاد نعلبندی/ گریم: بیتا الهیان و تهیه‌كننده: عباس امیری اشاره كرد.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی