تبیان، دستیار زندگی
نیکی کریمی سومین فیلم خود را با حضور خودش، شهاب حسینی و پانته‌آ بهرام و به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری جلوی دوربین می‌برد. پیش‌تولید «روایت»- سومین ساخته بلند سینمایی نیکی کریمی در مقام کارگردان - ادامه دارد و طبق آخرین اخبار قرار است برای اولین بار در سی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلمکانی و جواد طوسی در فیلم نیکی کریمی

نظر کیانیان درباره نیکی کریمی

نیکی کریمی سومین فیلم خود را با حضور خودش، شهاب حسینی و پانته‌آ بهرام و به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری جلوی دوربین می‌برد. پیش‌تولید «روایت»-  سومین ساخته بلند سینمایی نیکی کریمی در مقام کارگردان -  ادامه دارد و طبق آخرین اخبار قرار است برای اولین بار در سینمای ایران سه منتقد بزرگ و نام آشنای سینما در این فیلم حضور یابند. حضور هوشنگ گلمکانی، امید روحانی و جواد طوسی در فیلم تازه نیکی کریمی می‌تواند جذابیت فرامتنی فیلم باشد.

کریمی این بارهم در فیلمش نقش آفرینی می‌کند و شهاب حسینی در کنار پانته‌آ بهرام، اشکان خطیبی و هستی مهدوی‌فر دیگر بازیگر اصلی "روایت" است.

این فیلم همچون "یک شب" و "چند روز بعد" قصه‌ای زنانه و ساختاری قصه‌گو دارد و داستان زوج مستندسازی را روایت می‌کند که درگیر سوژه فیلم خود می‌شوند. زن مستندساز درگیر ماجرای قهرمان داستان خود می‌شود و تا پایان راه او را همراهی می‌کند. "روایت" فیلمی اجتماعی و شهری است که وقایع آن در تهران می‌گذرد و کریمی خود نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشته است.

جهانگیر کوثری تهیه‌کنندگی این فیلم را با عنوان موقت "روایت" بر عهده دارد که طبق برنامه‌ریزی مرحله فیلمبرداری آن در 45 جلسه به پایان خواهد رسید.

تعدادی از عواملی که تاکنون حضورشان در این فیلم قطعی شده عبارتند از: نویسنده فیلمنامه و کارگردان: نیکی کریمی/ تهیه‌کننده: جهانگیر کوثری/ مدیرفیلمبرداری: تورج اصلانی/ طراح صحنه و لباس: ایرج رامین‌فر/ صدابردار: نظام‌الدین کیایی/ طراح گریم: سودابه خسروی/ تدوین: مستانه مهاجر/ صداگذار: محمدرضا دلپاک/ مدیرتولید: مجتبی متولی/ مدیرتدارکات: امیر نوروزی/ محصول: موسسه سینمایی 79.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی