تبیان، دستیار زندگی
ما پیشنهاد می‌كنیم كشتی ایرانی به نام حاج احمد متوسلیان نامگذاری شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرصتی برای پیدا کردن متوسلیان

شاید مطلع باشید كه قرار است كشتی جمعیت هلال احمر طی این هفته كمك‌هایی را به مردم غزه ارسال كند. كشتی دیگری، متشكل از اصناف و اقشار مختلف همچون فرهنگیان، ‌روحانیون، دانشگاهیان، بازاریان و تعدادی از نمایندگان مجلس و از ادیان و مذاهب‌ مختلف و از اقوام مختلف ایرانی، قرار است پس از كشتی جمعیت هلال احمر چند روز دیگر ‌ از بندر بوشهر بارگیری و به سوی غزه اعزام شود.

حاج احمد متوسلیان

البته ایران یك بار در سال گذشته هم كشتی دیگری را برای كمك به مردم غزه اعزام نمود كه با ممانعت رژیم صهیونیستی مجبور به بازگشت به ایران شد، ولی پس از كشتی اعزامی از تركیه و ایرلند و سایر كشورها طی یك ماه گذشته این كشتی اولین كشتی ایران است كه به سوی غزه اعزام می‌شود.

در این بین ابتكار جالب كشتی ایرلندی به نامگذاری كشتی خود به نام راشل كوری موجب شد كه بار دیگر و پس ازگذشت 7 سال، كشته شدن این دختر 23 ساله آمریكایی در صدر اخبار جهان قرار بگیرد و رسانه‌ها درباره او و نحوه قتلش توسط رژیم صهیونیستی بیشتر اطلاع‌رسانی كنند.

با توجه به موفق بودن این اقدام توسط كشتی ایرلندی ما پیشنهاد می‌كنیم كشتی ایرانی به نام حاج احمد متوسلیان نامگذاری شود. این نامگذاری چند مزیت دارد:

1 ـ این نامگذاری اعلام به جهانیان است كه الگوی ما در برخورد با اسرائیل حاج احمد است و ما هم مثل او حاضریم علاوه بر كمك‌های مالی، با دستور ولی امرمان برای كمك به مردم مظلوم غزه و فلسطین به نبرد مستقیم و نظامی با اسرائیل روی بیاوریم، چراكه ما حاج احمد را علمدار آرمان آزادی قدس شریف می‌دانیم.

2 ـ این نامگذاری سبب می‌شود كه نام حاج احمد متوسلیان و 3 دلیر مرد همراهش در سطح جهانی مطرح شود و رسانه‌ها و افكار عمومی جهان نسبت به شخصیت این مرد به تحقیق و بررسی بیشتری بپردازند.

3 ـ با توجه به این كه در آستانه بیست و هشتمین سال ربودن حاج احمد متوسلیان و 3 دلیر مرد همراهش، توسط رژیم صهیونیستی هستیم این نامگذاری می‌تواند یكی از راهكارهای دستگاه دیپلماسی كشور برای پیگیری سرنوشت این عزیزان باشد.


پی نوشت:

قصد نگارنده از جمله «با توجه به موفق بودن این اقدام توسط كشتی ایرلندی ما پیشنهاد می‌كنیم كشتی ایرانی به نام حاج احمد متوسلیان نامگذاری شود» قصد مقایسه دو شخصیت نبود، چراكه شخصیت ممتاز حاج احمد در همه ابعاد فرسنگ‌ها با شخص نامبرده فاصله دارد.

منبع: جام جم آنلاین

بخش هنرمردان خدا - سیفی