تبیان، دستیار زندگی
پیروزی صباباتری با گلزنی علی دایی تراکتورسازی مقابل ذوب آهن شکست خورد مسابقات چهارجانبه فوتبال ، جام علی دایی پنجشنبه با برگزاری مراسم تجلیل از کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در اردبیل آغاز شد. دراین دوره از مسابقات که در ور...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صبا با گل دایی قهرمان جام علی دایی شد


پیروزی صباباتری با گلزنی علی دایی

تراکتورسازی مقابل ذوب آهن شکست خورد

مسابقات چهارجانبه فوتبال ، جام علی دایی پنجشنبه با برگزاری مراسم تجلیل از کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در اردبیل آغاز شد.

دراین دوره از مسابقات که در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می شود تیم های صباباتری تهران ، ذوب آهن اردبیل ، تراکتورسازی تبریز و شموشک نوشهر حضور دارند.

در اولین مسابقه تیم صباباتری با دو گل علی دایی که در دقایق 57 و 67 به ثمر رسید در مقابل تنها گل تیم شموشک که در دقیقه 82 توسط اسماعیل خزایی به دست آمد به پیروزی رسید. در دومین دیدار نیز تیم ذوب آهن اردبیل موفق شد با نتیجه 3بر1 تیم تراکتورسازی تبریز را شکست دهد.

لازم به ذکر است که در مراسم روز گذشته این رقابتها از علی دایی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه صباباتری در حضور مسئولان سیاسی و ورزشی و حسن رضازاده تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

تیم فوتبال صباباتری تهران قهرمان جام علی دایی شد

تیم صبا باتری تهران قهرمان مسابقه‌های چهار جانبه فوتبال جام علی دایی شد.

این مسابقه‌ها كه از پنجشنبه با شركت تیم‌های تراكتورسازی تبریز ، ذوب آهن اردبیل ،صبا باتری تهران و شموشك نوشهر در ورزشگاه تختی اردبیل جریان داشت عصر جمعه با قهرمانی نماینده تهران به پایان رسید.

دیدار پایانی عصر جمعه با حضور بیش از ده هزار نفر تماشاگربرگزارشد وطی آن تیم صباباتری با تك گل علی دایی كه در دقیقه ? 19وارد دروازه تیم ذوب آهن اردبیل شد به قهرمانی این مسابقه‌ها دست یافت.

قبل از این دیدار ، تیمهای تراكتورسازی تبریز و شموشك نوشهر مسابقه رده بندی را برگزار كردند كه بازی با نتیجه صفر برصفر در وقت قانونی پایان یافت و درضربات پنالتی تیم تراكتورسازی با نتیجه ? 5?بر چهار به پیروزی دست یافت و به مقام سوم دست یافت .

در پایان این مسابقه‌ها آیین اهدا جام قهرمانی به تیم صباباتری با حضور مسوولان استان اردبیل برگزار و از زحمات و افتخارآفرینی چند ساله علی دایی درتیم ملی فوتبال ایران تجلیل شد.

 احداث مجموعه ورزشی علی دایی در سرعین