تبیان، دستیار زندگی
دال: مهدی رضایت من را جلب كرد مجله‌ی معتبر كیكر با اشاره به دیدار دو تیم هامبورگ و والنسیا در دور نهایی جام اینتر توتو و راهیابی هامبورگ به جام یوفا به نقل از توماس دال نوشت:« مهدوی‌كیا توانست رضایت من را جلب كند.» به گزارش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخشش مهدوی کیا و انصراف از فروش وی

دال: مهدی رضایت من را جلب كرد


مجله‌ی معتبر كیكر با اشاره به دیدار دو تیم هامبورگ و والنسیا در دور نهایی جام اینتر توتو و راهیابی هامبورگ به جام یوفا به نقل از توماس دال نوشت:« مهدوی‌كیا توانست رضایت من را جلب كند.»

به گزارش ایسنا ، كیكر به حضور چهل و پنج دقیقه‌ای مهدوی‌كیا در دیدار برابر والنسیا و درخشش بازیكن ایرانی هامبورگ اشاره كرده است.

دال در گفت‌وگو با كیكر درباره‌ی مهدوی‌كیا گفت: « مهدی خیلی خوب بود. نمایش او بسیار راضی كننده بود.»

كیكر در ادامه‌ی خبرش، حضور چهل و پنج دقیقه‌ای مهدوی‌كیا و درخشش او در دیدار برابر والنسیا را موجب بازگشتش به تركیب اصلی هامبورگ عنوان كرده است.

بایرسدورفر نیز از نمایش مهدوی‌كیا بسیار راضی است. او می‌گوید:« از فروش مهدی صرف نظر كردیم. هامبورگ او را نمی‌فروشد و ما تصمیم خود را درباره‌ی جدایی مهدوی‌كیا تغییر دادیم.»

مهدوی‌كیا درباره‌ی این دیدار به ایسنا گفت:« خیلی راضی‌ام. در دیدار برابر والنسیا توانستم توانایی‌های خودم را نشان بدهم و از این بابت بسیار خوشحالم.»

 رضایت بایرسدورفر از هامبورگ و مهدوی کیا 

 وضعیت مهدوی کیا در هامبورگ