تبیان، دستیار زندگی
مفتیان سعودی وقتی می گویند ارتباط مرد با زن در همه موارد حرام است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آنچه تنها برای مفتیان وهابی حلال است
وهابیت

مفتیان سعودی وقتی می گویند ارتباط مرد با زن در همه موارد حرام است چه در معامله چه در محیط کار، مدارس و... آیا به اعمال خود نگریسه اند؟ متاسفانه اکثر مردم به حرفهای آنان اعتنا نمی کنند چون دوگانگی و تناقض در کردار و گفتار آنان موج می زند.

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از اخلاق نیوز، عبد الله عتیبی از نویسندگان سعودی در انتقاد از گفتار و رفتارهای دوگانه مفتیان سعودی اظهار داشت: مفتیان سعودی وقتی می گویند ارتباط مرد با زن در همه موارد حرام است چه در معامله چه در محیط کار، مدارس و... آیا به اعمال خود نگریسه اند؟ متاسفانه اکثر مردم به حرفهای آنان اعتنا نمی کنند چون دوگانگی و تناقض در کردار و گفتار آنان موج می زند.

در جایی این مفتیان می گویند باید مسجد الحرام را از بین ببریم تا باعث ارتباط و اختلاط زن و مرد نشود!

ایشان با انتقاد از مفتیانی که روز به روز عرصه را بر زنان تنگ تر می کنند آورده است: در جایی این مفتیان می گویند باید مسجد الحرام را از بین ببریم تا باعث ارتباط و اختلاط زن و مرد نشود! آیا هیچ انسان عاقلی می تواند این حرف را قبول کند در حالیکه این اعمال و عبادات از زمان پیامبر(ص) بوده است

وی در ادامه انتقادهای خود از رفتارهای دوگانه مفتیان وهابی، که در روزنامه عکاظ چاپ عربستان سعودی به چاپ رسید چنین نوشت: جالب اینجاست که خود این مفتی بعد از صدور این فتوای عجیب (مبنی بر تخریب مسجد الحرام بخاطر اختلاط) با دختران جوان اختلاط کرده و با آنها شوخی می کند!

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور