تبیان، دستیار زندگی
مأموران «سیا» و حوادث 11 سپتامبر! هفت مأمور سابق سرویس های مخفی آمریكا علنا می گویند كه حوادث
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مأموران «سیا» و حوادث 11 سپتامبر!

هفت مأمور سابق سرویس های مخفی آمریكا علنا می گویند كه حوادث تروریستی 11 سپتامبر 2001 كار «غریبه»ها نبوده، بلكه «خودی» ها آن را به راه انداختند!

برج های دوقلو

مثلا، یكی از این مأموران سابق «ریموند مك گاورن» است كه 27 سال در سازمان «سیا» كار می كرده و در طول این مدت هم تلكس های اطلاعاتی را شخصا به «ریگان» و «بوش پدر» تحویل می داده است. او كه بعد از بازنشستگی اش هم حتی مدال سفارش «سیا» را دریافت كرده و نامه ای پر از تعریف و تمجید هم از «بوش پدر» گرفته، می گوید: «مدت هاست كه همه به وضوح می دانیم دولت بوش- چنی به شكلی وقیحانه از حملات 11 سپتامبر بهره برداری كرد تا اهداف امپریالیستی خود را پیش ببرد. شواهد هم نشان می دهد كه همین دولت حوادث 11 سپتامبر دیده و از آن حداكثر استفاده را كرده است!» «ویلیام كریستیزن» هم 29 سال تمام برای «سیا» كار كرده و رئیس اطلاعات ملی و همین طور رئیس دفتر تحلیل های منطقه ای و سیاسی این سازمان بوده است.

او هم با اطمینان می گوید، حوادث 11 سپتامبر را دولت «بوش كوچك» ترتیب داد تا به ریاست جمهوری اسف بار او مشروعیت ببخشد!

او گزارش كمیسیون تحقیقات 11 سپتامبر را یك «شوخی» می خواند و در مقاله ای می نویسد: «فكر می كنم كه حالا مدارك قانع كننده ای وجود دارد كه نشان می دهد حوادث 11 سپتامبر آن طور اتفاق نیفتاده كه دولت بوش و كمیسیون تحقیقات دوست داشتند به ما بقبولانند. بدون شك، هیچ هواپیمای مسافربری به پنتاگون اصابت نكرده، و برج های شمال و جنوب مركز تجارت جهانی هم بدون هیچ تردیدی به خاطر اینكه هواپیماهای دزدیده شده به آنها اصابت كردند، فرو نریختند!» و «ملوین گودمن»، یك افسر ارشد دیگر «سیا» می گوید كه گزارش كمیسیون تحقیقات فقط برای «پوشاندن حقیقت» بوده است او این مطلب را در سال 2005 در مقابل كنگره آمریكا هم عنوان كرده بود. «گودمن» رئیس بخش مربوط به امور شوروی بوده و در سال های 1966 تا 1990 هم به عنوان تحلیلگر «سیا» خدمت می كرده است. او همچنین در سال های 1986 تا 1990 استاد امنیت ملی مدرسه ملی جنگ بوده و امروز عضو ارشد مركز سیاست بین المللی و استادیار دانشگاه «جان هاپكینز» است. «رابرت بائر» هم یك مأمور شناخته شده «سیا» و كارشناس خاور نزدیك و میانه است كه 21 سال برای این سازمان كار كرده و در زمان بازنشستگی اش هم مدال گرفته است. او هم با اطمینان می گوید، حوادث 11 سپتامبر را دولت «بوش كوچك» ترتیب داد تا به ریاست جمهوری اسف بار او مشروعیت ببخشد!

منبع: کیهان

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور