تبیان، دستیار زندگی
روز دوشنبه 31/3/89 دوازدهمین نمایشگاه کودک و نوجوان اصفهان در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آغاز به کار نمود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کوچکترین عضو سرزمین مجازی کودکان تبیان در نمایشگاه کودک اصفهان

کوچکترین عضو سرزمین مجازی کودکان تبیان در نمایشگاه کودک اصفهان

روز دوشنبه 31/3/89 دوازدهمین نمایشگاه کودک و نوجوان اصفهان در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آغاز به کار نمود.

در این نمایشگاه 110 شرکت فعال در زمینه وسایل آموزشی و کمک آموزشی ، اقلام فرهنگی ، اسباب بازی و دیگر محصولات مورد نیاز عزیزان کودک و نوجوان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

موسسه تبیان دفتر اصفهان نیز با حضور متفاوت نسبت به نمایشگاه دوره قبل، با توجه به رویکرد موسسه تبیان در حوزه کودک و نوجوان و ایجاد بستری مناسب برای دسترسی این عزیزان به مطالب تخصصی خود با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به اطلاع رسانی وجذب نمودن کودکان و نوجوانان در سایت سرزمین مجازی کودکان تبیان نموده است.

کوچکترین عضو سرزمین مجازی کودکان تبیان در نمایشگاه کودک اصفهان

از نکات حائز اهمیت در این نمایشگاه میتوان به عضویت کوچکترین فرد اشاره نمود که با سن 40 روز توانست عنوان کوچکترین  عضو سرزمین مجازی کودکان را به خود تخصیص دهد.

قابل ذکر است که این نمایشگاه تا روز جمعه 4/4/89 در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان از ساعت 17 تا 23 برقرار می باشد.