تبیان، دستیار زندگی
: ما باید در موسیقی سنتی و پاپ به ائمه اطهار بپردازیم و در کارهایمان نظر خاصی به این بزرگان داشته باشیم. این خواننده سنتی در گفتگو با خبرنگار شبستان ، گفت: ما باید در عرصه موسیقی، به امامان معصوم به ویژه ائمه اطهار(ع) نظر خاص...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارادت قلبی زیادی به امام حسین(ع) و امام رضا(ع) دارم


محمدرضا شجریان گفت: ما باید در موسیقی سنتی و پاپ به ائمه اطهار بپردازیم و در کارهایمان نظر خاصی به این بزرگان داشته باشیم.

این خواننده سنتی در گفتگو با خبرنگارشبستان، گفت: ما باید در عرصه موسیقی، به امامان معصوم به ویژه ائمه اطهار(ع) نظر خاصی داشته باشیم تا قطعاتی هم که اجرا می کنیم خاص و ویژه باشد.

وی افزود: این بزرگان برای ما مسلمانان از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند و باید تلاش کنیم در راستای رضایت آن ها قدم برداریم، چرا که هر چه داریم از آن ها است.

خواننده قطعه ''دل شدگان'' اظهار کرد: من ارادت قلبی زیادی به امام حسین(ع) و امام رضا(ع) دارم و اگر شرایط ساخت قطعاتی در مدح این دو بزرگوار پیش بیاید، به طور حتم اجرا خواهم کرد. ولی تاکنون چنین شرائطی رخ نداده است.

شجریان در پایان تاکید کرد: در همه قطعاتی که تاکنون انجام داده ام همیشه گوشه چشمی به این بزرگواران داشته ام و دیگر هنرمندان عرصه موسیقی هم باید در این راه قدم بردارند چون در کشوری اسلامی زندگی می کنیم.

مطالب مرتبط

بازگشت شجریان 

بسیج بزرگان هنر ایران برای باز سازی بم