تبیان، دستیار زندگی
همزمان با سالروز بعثت پیامبر (ص) طرح بصیرت فرهنگیان اجرایی می شود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح بصیرت فرهنگیان اجرایی می شود.

همزمان با سالروز بعثت  پیامبر (ص)

طرح بصیرت فرهنگیان اجرایی می شود.

طرح بصیرت فرهنگیان اجرایی می شود.

خبرگزاری پانا: دبیر ستاد همكاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه از اجرا ی طرح بصیرت فرهنگیان همزمان با سالروز بعثت پیامبرگرامی (ص) تا سالروز میلاد حضرت ولیعصر(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام علی ذوعلم در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا با اشاره به اجرای طرح فوق گفت: اجرای طرح بصیرت فرهنگیان اقدامی آموزشی و تربیتی است كه امسال برای نخستین بار صورت می‌گیرد و یکی از فعالیت های مشترك بین حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش به حساب می‌آید.

وی افزود: در این طرح دوره‌ها، كارگاه‌ها و همایش‌های آموزشی برای جمعی از فرهنگیان با حضور اساتید و فضلای متخصص از حوزه، دانشگاه و آموزش و پرورش در تابستان 89 برگزار می‌شود.

ذوعلم زمان اجرای این طرح را 19 تیرماه مصادف با سالروز بعثت پیامبرگرامی صلی الله علیه و آله و سلم لغایت پنجم مرداد، سالروز میلاد حضرت ولیعصرعلیه السلام است.

دبیر ستاد همكاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه ادامه داد: بعثت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در نهایت به یك مسیر منتهی می‌شود كه ظهور امام زمان علیه السلام است و زمینه‌سازی برای ظهور نیز با معرفت‌افزایی و بصیرت علمی اتفاق می‌افتد كه باید در جامعه تعمیق پیدا كند.

وی به اهداف اجرای طرح بصیرت فرهنگیان اشاره کرد و گفت: افزایش بصیرت فرهنگیان كه برای خود نقش فرهنگی و تربیتی قائل هستند و از فرصت تابستان برای دانش‌افزایی خود استفاده می‌كنند از جمله اهداف اجرای این طرح به شمار می رود.


خبرگزاری پانا

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: سمیرا بادامستانی