تبیان، دستیار زندگی
رییس آموزش و پرورش شهر تهران: دانش آموزان تهرانی می توانند به دلخواه در رشته ورزشی مورد علاقه فعالیت کنند. خبرگزاری پانا: رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش‌آموزان تهرانی می توانند رشته ورزشی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آموزش و پرورش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانش آموزان تهرانی می توانند به دلخواه در رشته ورزشی مورد علاقه فعالیت کنند.

دانش آموزان تهرانی می توانند به دلخواه در رشته ورزشی مورد علاقه فعالیت کنند.

 رییس آموزش و پرورش شهر تهران:

دانش آموزان تهرانی می توانند به دلخواه در رشته ورزشی مورد علاقه فعالیت کنند.

خبرگزاری پانا: رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش‌آموزان تهرانی می توانند رشته ورزشی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آموزش و پرورش امکانات لازم برای فعالیت آنان در رشته انتخابی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، زکریا یازرلو افزود: فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران، بستگی به فعالیت های فدراسیون‌های موجود در سازمان تربیت‌بدنی كشوردارد.

وی با اشاره به تنوع رشته های ورزشی، تصریح کرد: رشته های شنا، فوتبال و تیراندازی به عنوان اولویت های تربیت بدنی در آموزش و پرورش است.

یازرلو با اشاره به رویكرد توسعه ورزش در آموزش و پرورش اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش برای توسعه و گسترش مهارت‌های تربیت‌بدنی دانش‌آموزان از سال تحصیلی طرح شنای دانش‌آموزان سوم ابتدایی را همزمان با سراسر کشور به شیوه ای مطلوب  اجرا می کند.

وی 23 استخر ویژه فرهنگیان و دانش آموزان در تهران را مجهز دانست و گفت: با وجود مربیان آشنا به ورزش شنا در حیطه کار دانش آموزی، رسیدن به اهداف مورد نظر و اجرای این طرح را امکان پذیر خواهد کرد.


خبرگزاری پانا

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: سمیرا بادامستانی