تبیان، دستیار زندگی
پوشش لباسهای تنگ و شلوار جین برای بانوان این استان ممنوع است و از کسانی که به این قانون اعتراض دارند خواست تا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گرایش به لباس‌های اسلامی درترکیه

پوشش

به منظور تقویت صنعت لباس‌های اسلامی، مدل های لباس ترکیه با پوشش اسلامی به روی صحنه می روند.

به گزارش سرویس بین الملل آتی نیوز، در این نمایش مدل‌ها، انواع و اقسام لباس اسلامی  را برای عموم به نمایش می‌گذارند که در این بین لباس شنای  اسلامی هم به چشم می خورد.

شرکت تولید‌کننده لباس در ترکیه اعلام کرده است درخواست‌ها هر روز برای این نوع لباس افزایش می‌یابد و این لباس به 35 کشور نیز صادر شده است.

پیش از این نیز اندونزی پوشیدن لباس‌های تنگ را ممنوع اعلام کرده بود و استاندار استان آچه غربی این کشور چنین اعلام کرده بود که  پوشش لباسهای تنگ و شلوار جین برای بانوان این استان ممنوع است و از کسانی که به این قانون اعتراض دارند خواست تا استان آچه غربی را ترک کنند.

رملی منصور از مقامات این استان در این باره گفت: می خواهیم در استان آچه غربی قوانین اسلامی را در زندگی روزانه مردم اجرا کنیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد تا پوشش اسلامی را در استان رواج دهیم و بدین منظور به بانوانی که شلوار تنگ می‌پوشند دامنهای بلند به صورت رایگان اهدا خواهد شد.

وی افزود: این قانون تنها به بانوان تعلق ندارد بلکه مردان نیز باید از پوشیدن شلوارک در اماکن عمومی پرهیز کنند، این قوانین گرچه برای برخی از افراد سخت است لیکن ما در برابر پیشگاه خداوند متعال مسوولیت سنگینی داریم.

فروشگاه‌های این استان نیز از فروش لباسهای تنگ برای بانوان منع شده‌اند

بخش هنرمردان خدا - سیفی