تبیان، دستیار زندگی
جهت جلوگیری از مصرف بی رویه آب شرب اولین قدم یافتن جایگزینی برای آب یا همان آب های جایگزین می باشد . با استفاده از این آب های جایگزین که در ذیل به تعدادی از آن ها اشاره می شود منابع آبی کشور برای نسل های آینده حفظ خواهند شد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آب های جایگزین(طنز)

آب های جایگزین(طنز)

جهت جلوگیری از مصرف بی رویه آب شرب اولین قدم یافتن جایگزینی برای آب یا همان آب های جایگزین می باشد . با استفاده از این آب های جایگزین که در ذیل به تعدادی از آن ها اشاره می شود منابع آبی کشور برای نسل های آینده حفظ خواهند شد :

? -  ریختن آبرو : ریختن آبروی اشخاص یا همان آب رو ریزی یکی از راه های بدست آوردن آب می باشد پس تا می توانید آبروی اشخاص را بریزید و سریعا این آب را جمع آوری نمایید ؛ فقط حواستان باشد که با آبروی کسی بازی نکنید چون آب وسیله بازی نیست و این کار نوعی اسراف محسوب خواهد شد !

? -  سیلی آبدار : سیلی ، چک و یا کشیده آبدار منبعی غنی جهت تامین آب محسوب می شود پس هرگاه شخصی دم دستتان است یک چندتا سیلی آبدار حواله صورتش بکنید و سپس آب حاصل از آن را جمع آوری و مصرف نمایید . البته در انتخاب طرف مقابلتان از لحاظ جثه و زور خیلی دقت کنید چون ممکن است او شما را تبدیل به منبعی غنی برای تولید آب کند !

? -   سریال های آبکی : تا می توانید فیلمها و سریالهای آبکی تلویزیون خودمان را تماشا کنید تا بتوانید تا پایان آن فیلم یا سریال کلی آب از پای تلویزیون جمع کنید . در این کمبود آب هرگز به سراغ فیلم و سریالهای غیرمجاز تلویزیون های بیگانه نروید زیرا معمولا آب بسته شده به آن ها آنقدری نیست که ارزش جمع کردن داشته باشد !

? -   سراب : سراب هم نوعی منبع آب می باشد که البته بیشتر در مناطق گرم و خشک کشور می تواند مورد استفاده قرار بگیرد !

? -  میوه های آبدار : میوه های آبدار یکی از اصلی ترین و در عین حال کم خطرترین راه های تامین آب جایگزین می باشند منتها با توجه به قیمت بالای میوه ها ، این کار کمی هزینه بر است ولی به هزینه اش می ارزد . فقط در انتخاب نوع میوه کمی شعور به خرج بدهید و مثلا سعی نکنید با آب میوه ای مثل زالزالک دوش بگیرید !

? -  فحش های آبدار : از ما نشنیده بگیرید ولی از طریق نثار فحش های آبدار به اشخاص نیز می توان کلی آب تولید کرد منتهی قبل از این کار سعی کنید سرعت دویدن خود را افزایش دهید تا بعد از فحش دادن و جمع کردن آب بتوانید از کف گرگی و زیر زانو و کله و جفت پای طرف مقابل که به او فحش داده اید در امان بمانید  !

? -   آبتین : اگر احتمالا در در و همسایه و دوست و فامیل پسری به نام آبتین وجود دارد این پسر نیز می تواند منبع خوبی برای تامین آب جایگزین باشد پس او را بگیرید و داخل دستگاه پرس بیندازید چون احتمالا به اندازه یک تین آب خواهد داشت !

? -   سرخاب سفیداب : سرخاب سفیداب کردن و یا همان آرایش و میکاپ روش دیگری جهت تامین آب می باشد که بیشتر در میان بانوان رایج است . بعد از انجام سرخاب سفیداب نیز مقادیری آب که به رنگ های سرخ و سفید است تولید می شود که می توان از آن استفاده نمود . بانوان محترم لطفا در تولید این نوع آب کمی جنبه داشته باشید تا دنیا را آب بر ندارد !

? -  چشم آبی : درآوردن چشم افراد چشم آبی آخرین راهی است که جهت تامین آب جایگزین به شما پیشنهاد می کنیم . توجه داشته باشید که ما هیچگونه مسئولیتی را در قبال این مورد قبول نخواهیم کرد و کلیه عواقب آن گریبان خودتان را خواهد گرفت !

?? -  دسته گل به آب دادن : و در نهایت افرادیکه خیلی بی مصرف و دست و پا چلفتی می باشند و عرضه انجام هیچ کدام از روش های فوق را ندارند می توانند بروند پشت سر هم دسته گل به آب بدهند و بعد هم از آبی که دسته گلشان را به آن داده اند استفاده نمایند !

سعید ترشیزی

تهیه وتنظیم برای تبیان : مهسا رضایی –  ادبیات