تبیان، دستیار زندگی
پا به میدان بحرین می‌گذاریم سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان پیش از ترك كیش و سفر به منامه آمادگی ملی‌پوشان را بسیار خوب توصیف كرد و گفت: مانند همیشه با روحیه‌ای تهاجمی پا به میدان خواهیم گذاشت. برانكو ایوانكوویچ در گفت‌و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانكو ایوانكوویچ پیش از ترك كیش:

مانند همیشه تهاجمی پا به میدان بحرین می‌گذاریم


سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان پیش از ترك كیش و سفر به منامه آمادگی ملی‌پوشان را بسیار خوب توصیف كرد و گفت: مانند همیشه با روحیه‌ای تهاجمی پا به میدان خواهیم گذاشت.

برانكو ایوانكوویچ در گفت‌وگو با(ایسنا)، اظهار كرد: از غیبت یكی دو بازیكن خود به دلیل مصدومیت نگرانی ندارم چرا كه معتقد هستم سایر بازیكنان، جایگزین خوبی برای آنها خواهند بود.

وی افزود: به جز مصدومان آمادگی روحی و روانی سایر ملی‌پوشان در حد بسیار خوبی است و امیدوارم بازیكنان در دیدار چهارشنبه بالاترین كیفیت بازی خود را ارایه دهند.

ایوانكوویچ درباره‌ی بازیكنان لژیونر تیم ملی، تصریح كرد: مهدوی‌كیا، هاشمیان و زندی به صورت مستقیم یكشنبه شب به بحرین رفته‌اند و رضایی، كریمی و كعبی نیز در تمرینات كیش حضور پیدا كردند و شرایط تیم بسیار خوب و مثبت است.

وی درباره‌ی برنامه‌ی غذایی ملی‌پوشان در منامه، گفت: دكتر خانلری دو روز پیش به بحرین رفته و برنامه‌ی غذایی را به طور كامل تحت نظر گرفته است و از این بابت مشكلی در منامه نخواهیم داشت.

ایوانكوویچ در ادامه درباره‌ی تمرینات تیم ملی در بحرین تا پیش از دیدار چهارشنبه شب، گفت: در منامه دو جلسه تمرین خواهیم داشت و در این جلسه كارهای تاكتیكی را كه در این دو هفته انجام داده‌ایم، مرور خواهیم كرد.

تیم ملی فوتبال ساعت 11:15 دقیقه‌ی كیش را به مقصد منامه ترك كرد.

دیدار تیم‌های ملی ایران و بحرین از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2006 روز چهارشنبه ساعت 19 برگزار خواهد شد.