تبیان، دستیار زندگی
اه بسته نخواهد شد استون 58ساله در 27می امسال نیز به خاطر رانندگی در حال مستی و دستگیر و به پرداخت 100 دلار جریمه به دولت براساس اعلام نماینده دادگاه محکوم شد. الیور استورن برنده جایزه اسکار بر طبق اظهارات مقامات اعتراضنامه‌...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرونده استون هیچگاه بسته نخواهد شد


استون 58ساله در 27می امسال نیز به خاطر رانندگی در حال مستی و دستگیر و به پرداخت 100 دلار جریمه به دولت براساس اعلام نماینده دادگاه محکوم شد.

الیور استورن برنده جایزه اسکار بر طبق اظهارات مقامات اعتراضنامه‌ای نسبت به اتهام حمل ماری جوانا در هنگام دستگیریش توسط نیروهای پلیس به دادگاه عرضه کرده است.

وکیل استون روز سه‌شنبه این اعتراضنامه را از طرف موکل خود به دادگاه برولی هیل براساس گزارش جین رابینسون سخنگوی زن دادستان کل لس آنجلس تقدیم کرده است. این کارگردان که برنده اسکار به خاطر 2 اثر "شلیک گلوله" و "متولد ماه جولای" می‌باشد، خود در دادگاه حضور نیافت.

استون 58ساله در 27 می امسال نیز به خاطر رانندگی در حال مستی و دستگیر و به پرداخت 100 دلار جریمه به دولت براساس اعلام نماینده دادگاه محکوم شد.

پرونده استون مربوط به سال 1999 که در آن متهم به حمل ماری جوانا و رانندگی در حال استفاده آن بود هنوز بسته نشده و استون پس از گذشت 6 سال تازه توانست به کمک وکیل زبردست خود نسبت به رای دادگاه و عدم صحت این اتهام اعتراض کند.

پروژه بعدی استون در مورد پلیس‌های نجات می‌باشد که در حادثه 11 سپتامبر در درون برج‌های دوقلو اسیر می‌شوند. نیکولاس کیج برای حضور در این فیلم قراردادی را امضا کرده است.

منبع: هموطن آن لاین