تبیان، دستیار زندگی
برای یک هنرپیشه السنو مدعی است دلون پس از آگاهی از جثه بزرگ هاک افسر نیروی پلیس آریزونا برنامه خود را یک هفته به تعویق انداخت. اسکایلر دلون هنرپیشه سابق خردسال سریال تلویزیونی "قدرت افسانه‌ای نگهبان‌های مورفین" متهم به قتل ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارتکاب جنایت ،اتهامی سنگین برای یک هنرپیشه


السنو مدعی است دلون پس از آگاهی از جثه بزرگ هاک افسر نیروی پلیس آریزونا برنامه خود را یک هفته به تعویق انداخت.

اسکایلر دلون هنرپیشه سابق خردسال سریال تلویزیونی "قدرت افسانه‌ای نگهبان‌های مورفین" متهم به قتل بیرحمانه یک زوج کالیفرنیایی با بستن آنها به لنگرکشتی و فرستادن آنها به ته دریا توسط قایقی می‌باشد.

دلون 26ساله و همسرش جنیفر 24ساله در این دادگاه متهم به قتل توماس هاک و همسرش جکی در ماه نوامبر برای دزدیدن قایق لوکس 55 فوتی آنها می‌باشند.

این دادگاه روز گذشته مطلع شد این زوج در ابتدا به عنوان افراد علاقه‌مند به خرید این قایق وارد آن شده‌اند و قبل از خرید تقاضا کرده‌اند تا با قایق در دریا گشتی بزنند. در همین حین دلون و همسرش با تفنگ به این زوج پیر حمله‌ور می‌شوند و دست‌ها و چشمان آنها را می‌بندند.

آنها سپس این دو را به لنگرکشتی می‌بندند و ظالمانه این پیرمرد و پیرزن به اعماق دریا می‌فرستند.

پلیس توسط" السنو ماکین "همدست سابق آنها از جریان این قتل مطلع شد. السنو مدعی است دلون پس از آگاهی از جثه بزرگ هاک افسر نیروی پلیس آریزونا برنامه خود را یک هفته به تعویق انداخت.

مت مورفی رئیس این دادگاه گفت: "تصور غرق شدن این زوج پیر در اقیانوس هنگامی که آنها نفس‌های خود را در حین به زیر آب رفتن حبس کرده بودند بسیار دردآور است. این جنایت بسیار بی‌رحمانه می‌باشد و باید بهای سنگینی به خاطر آن پرداخت شود."

هیچ یک از متهمان این پرونده به جرم خود اعتراف نکرده‌اند.

منبع: هموطن آنلاین