تبیان، دستیار زندگی
توری‏های پارچه‏ای با شبکه‏های ریز را انتخاب کنید و هنگام نصب آنها را کمی شل روی چهارچوب پنجره بچسبانید تا هنگام باز و بسته شدن پنجره سوراخ یا پاره نشوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پشه ها میهمانان فصل گرما

پشه گزیدگی

بهترین راه برای تهویه طبیعی و ایجاد جریان هوا در خانه، باز گذاشتن در و پنجره‏ها در ساعاتی از روز است اما برای اینکه مگس، پشه و حشرات موذی وارد خانه‏تان نشود، بهتر است روی در و پنجره‏ها توری نصب کنید...

به عقیده کارشناسان بهداشت، بهترین و سالم‏ترین راه برای مبارزه با حشرات و جوندگان و پیشگیری از ورود آنها به خانه، استفاده از روش‏های ساده فیزیکی مانند نصب توری روی در و پنجره‏هاست. اما پیش از نصب توری روی در و پنجره به این نکات توجه کنید:

انواع توری

1 در و پنجره‏های توری با قاب‏های چوبی و آلومینیومی و توری‏های فلزی یا پلاستیکی با جنس وینیل و یا پی‏وی‏سی در انواع ثابت، کشویی افقی، کشویی عمودی و خودجمع‌شونده در بازار موجودند که می‏توانید با توجه به نیازتان نوع مناسب را سفارش دهید. به طور مثال برای بالکن‏ و پنجره‏هایی که زیاد باز و بسته می‏شوند انواع کشویی مناسب هستند.

2 هنگام نصب توری به منظور مبارزه با حشرات دقت کنید و جایی را از قلم نیندازید. فراموش نکنید که روی پنجره‏های کوچک حمام و سرویس‏های بهداشتی هم لازم است توری نصب کنید.

3 تمیز کردن توری را فراموش نکنید. برای این کار می‏توان از بخارشوی استفاده کرد.

4 به‌طور مرتب در و پنجره‏های توری‏های را از نظر وجود پارگی و سوراخ بررسی کنید و در اولین فرصت آنها را تعمیر کنید. هر چند سال یکبار نیز آنها را تعویض کنید.

5 اگر می‏خواهید زیاد هزینه نکنید و به طور موقت روی پنجره‏ها توری نصب کنید، می‏توانید از توری‏های پارچه‏ای استفاده کنید. این توری‏ها را می‏توان با هزینه بسیار کم تهیه کرد و با چسب و باند مخصوص به شکل ثابت روی چهارچوب پنجره نصب کرد.

به عقیده کارشناسان بهداشت، بهترین و سالم‏ترین راه برای مبارزه با حشرات و جوندگان و پیشگیری از ورود آنها به خانه، استفاده از روش‏های ساده فیزیکی مانند نصب توری روی در و پنجره‏هاست

6 توری‏های پارچه‏ای با شبکه‏های ریز را انتخاب کنید و هنگام نصب آنها را کمی شل روی چهارچوب پنجره بچسبانید تا هنگام باز و بسته شدن پنجره سوراخ یا پاره نشوند.

قرایی - سلامت

تنظیم : کهتری

مقالات مرتبط

ضرورتی فراموش نشدنی

طرز رفتار با تلویزیون

نکاتی در مورد سینک ظرفشویی

ماهی ها از ما چه می خواهند؟

لباس های زمستانی در فر!

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.