تبیان، دستیار زندگی
بازار داغ نقل و انتقالات فوتبال
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازار داغ نقل و انتقالات فوتبال

معدنچی و آجرلو

در حالی که این روزها همه نگاه ها به سمت قاره آفریقا است نقل و انتقالات فوتبال کشورمان به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و تیم ها در حال گرفتن نفرات باقی مانده می باشند تا شروعی موفق آمیز در لیگ دهم داشته باشند.

دو باشگاه سرخابی بیشترین خبر ها را در این روزها به خود اختصاص دادند و رفت و آمد های فراوانی در این دو باشگاه صورت گرفت.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، باشگاه استقلال تهران که کار خود را برای جذب نفرات لیگ دهم بسیار دیر آغاز کرد توانست با بسیاری از بازکنان فصل گذشته خود به توافق برسد و قرارداد آنها را تمدید کند.

صادقی، امیر آبادی ، منتظری ، طالب لو ، مجتبی جباری ، کیانوش رحمتی، محسن یوسفی ، برهانی ، روانخواه و سید صالحی از جمله نفراتی بودند که قرارداد خود را تمدید کردند و لیگ دهم را با پیراهن آبی پوشان تهرانی آغاز خواهند کرد.

علاوه بر نفرات نامبرده شده باشگاه استقلال با فرزاد آشوبی به توافق رسید تا هافبک پیشین پرسپولیس بار دیگر با مظلومی به فوتبالش ادامه دهد. میداوودی ، مبعلی نیز از جمله بازیکنانی هستند که باشگاه استقلال در تلاش است تا با آنها به توافق برسد.

باشگاه پرسپولیس نیز که اردویی را در اردبیل برپا کرده است با رحمان احمدی به توافق رسید تا معمارزاده مجبور به ترک باشگاه پرسپولیس شود. دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان با قراردادی دو ساله به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

رحمتی و سید جلال  حسینی

خبر مذاكره رحمتی و پرسپولیس در حالی منتشر شده بود كه یك سال از قرارداد این بازیكن با سپاهان باقی مانده بود و رحمتی تنها می بایست بر سر رقم جدید قرارداد با مدیران سپاهان به توافق می رسد که بالاخره قرارداد خود را با این باشگاه اصفهانی تمدید کرد.

پس از آنکه مشخص شد محسن خلیلی یکی از غایبان پرسپولیس در اردوی اردبیل است وعلی دایی مجبور بود تا هر روز درباره این غایبان توضیح بدهد این مربی اعلام کرد که محسن از لیست پرسپولیس خط خورده است.« خلیلی یکی از بزرگترین بازیکنان کشور است،اما ما نتوانستیم با اوبه توافق برسیم.به همین دلیل او قراردادش را تمدید نکرد و از لیست تیم پرسپولیس خط خورد.»

اما مهمترین اتفاق این روزهای نقل و انتقالات باشگاه مهرزاد معدنچی به فوتبال ایران بود که در حالی صحبت از توافق این بازیکن با پرسپولیس شنیده می شد به استیل آذین پیوست تا یک ستاره دیگر به جمع ستارگان استیل آذین اضافه شود.

مهرزاد معدنچی، هافبک – مهاجم جدید استیل آذین پس از مذاکره با آجورلو و امضای قراردادی 2 ساله با این باشگاه، به سایت رسمی استیل آذین گفت : 3 سال را در فوتبال امارات سپری کردم اما پس از مشکلاتی که سال گذشته برای تمامی بازیکنان ایرانی شاغل در امارات پیش آمد، تصمیم گرفتم به ایران برگردم. امسال با توجه به اینکه مسابقات جام ملت های آسیا را در پیش داریم برای ما و فوتبالمان سال بسیار مهمی است. من هم برای حضور ثابت در ترکیب تیم ملی تصمیم به بازگشت به فوتبال ایران گرفتم.

وی افزود : استیل آذین تیمی بزرگ و کاملا حرفه ای است و من پس از مذاکراتی که با مدیران این باشگاه داشتم، تصمیم گرفتم در بازگشت به فوتبال ایران پیراهن این تیم را بر تن کنم. حضور بازیکنان بزرگی مثل مهدوی کیا، کریمی، کعبی، حسین کاظمی، سیاوش اکبرپور و فریدون زندی نشان می دهد که این تیم فقط به دنبال قهرمانی است اما جذب این همه ستاره فشار را روی استیل آذین زیاد می کند. باید بدانیم که توقعات از این تیم بالاست و از همان هفته های ابتدایی به دنبال کسب حداکثر امتیازات باشیم تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز کسب کنیم.

نقل و انتقالات فوتبال کشور

*علی قربانی قراردادش را با پیکان تمدید کردهافبک تیم فوتبال پیکان قزوین قراردادش با این تیم را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

*نادر احمدی، بازیكن فصل گذشته فولاد خوزستان پس از توافق با باشگاه پاس همدان، قرارداد 2 ساله‌ای را به امضا رساند و در لیگ دهم پیراهن این تیم را بر تن خواهد كرد.

*تقوی و حقی در صبا ماندنی شدند

*میرزاپور به تیم فوتبال پیكان پیوست

*منابع رسانه‌ای مصر از عقد قرارداد مهاجم عراقی فصل قبل تیم سپاهان اصفهان با الزمالك خبر دادند.

*امیر حسین یوسفی كه فصل گذشته در مس كرمان توپ می زد با نظر كادر فنی قراردادش را با این باشگاه برای یك فصل دیگر تمدید كرد.

*شاپورزاده با استیل آذین تمدید كرد

حشمت بهادری