تبیان، دستیار زندگی
ست داد" تیم فوتبال باشگاه یوونتوس ایتالیا در دیدار دوستانه ای که به مناسبت خداحافظی "عدنان الطلیانی" ستاره فوتبال امارات ، جمعه شب در ابوظبی برگزار شد، تیم منتخب ستاره های جهان را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد. در ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یوونتوس ، منتخب جهان را شکست داد

تیم فوتبال باشگاه یوونتوس ایتالیا در دیدار دوستانه ای که به مناسبت خداحافظی "عدنان الطلیانی" ستاره فوتبال امارات ، جمعه شب در ابوظبی برگزار شد، تیم منتخب ستاره های جهان را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.

در این دیدار که قرار بود علی کریمی فوتبالیست تکنیکی تیم الاهلی امارات در لباس تیم منتخب ستارگان جهان به میدان برود، بدلیل مصدومیت حضور نداشت و از سکوی تماشا گران به تماشای این دیدار پرداخت.

به گزارش ایرنا از ابوظبی گل های اول و دوم یوونتوس در دقایق 51 و 55 توسط" دیوید ترزگه" بازیکن فرانسوی و گل سوم توسط " زامبروتا" دردقیقه 73 و گل چهارم در دقیقه 89 توسط "بالدینو" زده شد.

دو گل تیم منتخب ستاره های فوتبال جهان به ترتیب توسط "گابریل باتیستوتا" ستاره فوتبال آرژانتین دردقیقه 65 و "جورج وه آ" بازیکن لیبریایی در دقیقه 75 این دیدار وارد دروازه یوونتوس شد.

در این مراسم هم چنین " میلین دو مینگوئز" همسر رونالدو ستاره برزیلی فوتبال جهان در میان دو نیمه نمایش زیبایی از حفظ توپ به اجرا گذاشت.