تبیان، دستیار زندگی
جشن «دیدار با پدران آسمانی» روز 3 تیر ماه در آستانه ولادت حضرت علی (ع) در بیش از دویست و بیست شهرستان كشور توسط فرزندان شاهد برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشن دیدار با پدران آسمانی

در آستانه ولادت حضرت علی (ع) جشن دیدار با پدران آسمانی برگزار می‌شود

شهدا

جشن «دیدار با پدران آسمانی» روز 3 تیر ماه در آستانه ولادت حضرت علی (ع) در بیش از دویست و بیست شهرستان كشور توسط فرزندان شاهد برگزار می‌شود.


به گزارش فارس ، سیده زینب حسینی دبیر ستاد مركزی پدران آسمانی با اعلام این خبر اظهارداشت: در این برنامه خودجوش ، فرزندان شهدای انقلاب اسلامی و دوران 8 سال دفاع مقدس ، برای میثاق دوباره با پدران آسمانی و تبریك این روز فرخنده ، در گلزار شهدای شهرهای خود گردهم می‌آیند.

این جشنواره 6 سال است كه در روز میلاد حضرت علی (ع) به طور همزمان در سراسر كشور برگزار می‌شود كه در سال 1386 از تندیس پدران آسمانی رونمایی شد.

وی با اشاره به این كه در سال 1387 اقدام به جذب اعضای جدید شده است، تصریح كرد: در سالجاری جشن «دیدار با پدران آسمانی» همراه با موسیقی ویژه پدران آسمانی به منظور ایجاد روحیه نشاط تؤام با معنویت به صدا درخواهد آمد.

دبیر ستاد پدران آسمانی گردهمایی فرزندان شاهد در روز پدر را بر اساس رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح كرد: این برنامه با هدف ارتقا جایگاه و نقش فرزندان شاهد در جامعه و شناسایی نیروهای نخبه و بهره‌مندی از توانمندی‌های آنها در حل مسائل و مشكلات جامعه ایثارگری است.

سیده زینب حسینی ضمن دعوت از فرزندان شهدا ، خانواده‌های ایثارگران و همه اقشار جامعه برای شركت در جشن «دیدار با پدران آسمانی» حضور فعال آنان را در این مراسم موجب تداوم یاد و خاطره شهدای گلگون‌ كفن و شادی روح آنان دانست.

بخش هنرمردان خدا