تبیان، دستیار زندگی
نتایج امتحانات خرداد ماه سطح عالی حوزه علمیه قم، پنجم تیرماه از طریق سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه اعلام می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام تاریخ نتایج امتحانات خرداد
امتحانات

نتایج امتحانات خرداد ماه سطح عالی حوزه علمیه قم، پنجم تیرماه از طریق سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس ثقفی، مسؤول اداره امتحانات کتبی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: نتایج امتحانات خرداد ماه سطح عالی حوزه علمیه قم، پنجم تیرماه اعلام می‌شود.

وی افزود: طلاب حوزه علمیه قم می‌توانند از پنجم تیرماه نتایج امتحانات خود را از طریق سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به نشانی http://www.howzeh-qom.com/دریافت کنند.

حجت‌الاسلام ثقفی خاطر نشان کرد: زمان اعتراض به نتایج امتحانات از تاریخ اعلام شده به مدت ده روز و تا 15 تیرماه خواهد بود که پاسخ به اعتراض نیز به مدت ده روز به طول می‌انجامد.

وی یادآور شد: در حال حاضر روزانه بیست تن از استادان و مدرسان زبده حوزه علمیه قم، برگه‌های امتحانی طلاب را به صورت تخصصی تصحیح می‌کنند که پس از تصحیح به وسیله دستگاه اسکن و به سیستم نرم افزاری وارد می‌شود.

مسؤول اداره متحانات کتبی حوزه‌های علمیه افزود: امتحانات خرداد ماه سطح عالی حوزه علمیه قم از 18 تا 28 خرداد ماه به مدت ده روز در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) و مسجد حضرت خدیجه قم برگزار شد.

وی با بیان این که امتحانات در دونوبت صبح و عصر برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری حدود پانزده هزار نفر در قم در این دوره از امتحانات شرکت داشتند که براساس نفر امتحان به 67 هزار نفر می‌رسد