تبیان، دستیار زندگی
ملاقات» شاپور قریب، عباس رافعی و هادی مقدم‌دوست كلید می‌خورد فیلم سینمایی «ملاقات» به تهیه‌كنندگی عباس رافعی و با حضور سه كارگردان از سه نسل، ساخته می‌شود. به گزارش بانی فیلم، فیلم سینمایی «ملاقات» در سه اپیزود توسط سه كارگردان، شاپور قریب، عباس رافعی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک فیلم با 3 كارگردانان

یک فیلم با 3 كارگردانان

«ملاقات» شاپور قریب، عباس رافعی و هادی مقدم‌دوست كلید می‌خورد .

فیلم سینمایی «ملاقات» به تهیه‌كنندگی عباس رافعی و با حضور سه كارگردان از سه نسل، ساخته می‌شود.

به گزارش بانی فیلم، فیلم سینمایی «ملاقات» در سه اپیزود توسط سه كارگردان، شاپور قریب، عباس رافعی و هادی مقدم‌دوست و به طور جداگانه كارگردانی خواهد شد.

قصه‌های مجزای «ملاقات» به وسیله هادی مقدم دوست، محمود خداكریم و عباس رافعی نوشته شده است. فیلم هم اكنون در مرحل پیش تولید فعال و انتخاب عوامل و بازیگران قرار دارد و تا اواسط تیرماه كلید خواهد خورد. «ملاقات» نگاهی متفاوت و از زوایای مختلف به مسئله زندگی و مرگ است. تهیه‌كننده فیلم سینمایی «ملاقات» با اشاره به این كه فیلمبرداری این فیلم سه اپیزودی از نگاه جوان آغاز و به نگاه پیشكسوت ختم می‌شود، گفت: وضعیت روحی شاپور قریب پس از حضور در این پروژه كاملا دگرگون شده و او اشتیاق بالایی برای این همكاری دارد.

یک فیلم با 3 كارگردانان

عباس رافعی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حضور قطعی شاپور قریب در پروژه «ملاقات» گفت: از زمانی كه قرار شد آقای قریب به عنوان یكی از كارگردانان در این پروژه حضور پیدا كند روحیه‌اش كاملا عوض شده است و با وجود آن كه حال عمومی وی به طور كلی مساعد نیست، اما اشتیاق فراوانی برای این كار پیدا كرده است.

وی افزود: «ملاقات» در واقع سه نگاه متفاوت از سه نسل به مسئله مرگ و زندگی است كه از امروز پیش تولید جدی كار را آغاز خواهیم كرد و به حتم تا نیمه تیرماه شرایط لازم برای فیلمبرداری فراهم خواهد شد.

رافعی خاطرنشان كرد: براساس صحبت‌های اولیه قرار است هر كارگردان از عوامل جداگانه‌ای استفاده كند اما امكان دارد با توجه به این كه من تهیه كار نیز هستم كارگردانان دو اپیزود دیگر تمایل به استفاده از برخی عوامل من را داشته باشند، ضمن این كه دستیار كارگردان و برنامه‌ریز هر سه اپیزود حجت ذیجودی است.

یک فیلم با 3 كارگردانان

تهیه كننده «ملاقات» در خاتمه اظهار داشت: قرار است فیلمبرداری این كار براساس نگاه جوان كه اپیزود هادی مقدم‌دوست را در بر می‌گیرد آغاز شود و با نگاه پیشكسوت كه اپیزود «شاپور قریب» را شامل می‌شود خاتمه یابد.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی