تبیان، دستیار زندگی
محمد نوری قائم مقام باشگاه استقلال شد عباس ترابیان معاون امور بین الملل محمد نوری مدیرکل پیشین تربیت بدنی استان گیلان و نایب رییس فدراسیون کوهنوردی به عنوان قائم مقام باشگاه استقلال تهران انتخاب شد. به گزارش مهر پس از انتخا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتخاب قائم مقام و معاونین باشگاه استقلال

محمد نوری قائم مقام باشگاه استقلال شد
عباس ترابیان معاون امور بین الملل


محمد نوری مدیرکل پیشین تربیت بدنی استان گیلان و نایب رییس فدراسیون کوهنوردی به عنوان قائم مقام باشگاه استقلال تهران انتخاب شد.

به گزارش مهر پس از انتخاب سید محمدکاظم اولیایی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تهران چارت تشکیلاتی این باشگاه نیزدستخوش تغییرات شد. درهمین راستا معاونت ها و مسوولیتهای جدیدی دراین باشگاه تعریف شد که جایگاه قائم مقام یکی از این تغییرات محسوب می شود.

به همین خاطر اولیایی دراولین گام محمد نوری را که سابقه مدیریت تربیت بدنی استان گیلان و نایب رییس فدراسیون کوهنوردی را دارد به عنوان قائم مقام برگزید تا تقسیم کاری بیشتری در امور باشگاه صورت گیرد.

از سوی دیگر عباس ترابیان که در زمان ریاست صفایی فراهانی به عنوان مسوول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال فعالیت می کرد در باشگاه استقلال به عنوان معاون اموربین الملل مشغول فعالیت خواهد شد.

همچنین عزیزالله دباغ که در زمینه مسایل اقتصادی فعالیت دارد نیز به عنوان دبیرکمیته اقتصادی باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

حداد نیزکه پیش از این به عنوان مسوول کمیته انضباطی باشگاه فعالیت می کرد به عنوان مشاور حقوقی و مسوول دفتر حقوقی باشگاه استقلال همکاری خود را ادامه خواهد داد.