تبیان، دستیار زندگی
پرویز مظلومی گفت: هر زمانی كه احساس كردم دیگر برای استقلال مفید نیستم خودم می‌روم ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مظلومی از استقلال می گوید

پرویز مظلومی سرمربی جدید استقلال

پرویز مظلومی گفت: هر زمانی كه احساس كردم دیگر برای استقلال مفید نیستم خودم می‌روم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: برای این كه استقلال موفق شود از هر جایی كمك می‌گیرم و هر وقت دیدم كه دیگر نمی‌توانم به استقلال كمك كنم و ماندنم فایده‌ای ندارد خودم می‌روم و نیازی هم ندارم كه دیگر در این تیم بمانم.

وی افزود: برای من فرقی نمی‌كند كه نفر اول یا دوم استقلال باشم، اما هر زمان كه متوجه شدم دیگر ماندنم به سود استقلال نیست شك نكنید كه خودم می‌روم.

مظلومی ادامه داد: در همین راستا من از پورحیدری خواهش كردم تا به استقلال بیاید و تجربیات فنی خود را به ما منتقل كند، چرا كه استقلال اصلا متعلق به پورحیدری است و او برای این تیم زحمات زیادی كشیده است. ضمن اینكه ما همچنان از مشاوره‌های فنی محصص هم استفاده می‌كنیم.

سرمربی استقلال در خصوص وضعیت كنونی آبی‌پوشان گفت: فعلا با تعداد كمی از بازیكنان كارمان را شروع كردیم، البته این كاملا طبیعی است چرا كه هر تیمی تمرینات خود را با 5-6 بازیكن آغاز می‌كند. بیشتر بچه‌های ما در حال حاضر در مسافرت هستند كه آنها نیز ان‌شاالله تا فردا، پس فردا به ما اضافه خواهند شد و من امیدوارم ظرف دو هفته آینده تیم ما كامل شود.

مظلومی خاطرنشان كرد: همانطور كه می‌بینید تیم را خیلی بد به من تحویل دادند. من پس از سال‌ها به استقلال آمده‌ام، اما با این شرایط كار خود را آغاز كردم. در عین حال من به شما قول می‌دهم تا یكی دو هفته دیگر همه چیز بهتر خواهد شد.

پرویز مظلومی

وی اضافه كرد: با توجه به اینكه تنها 39 روز وقت داریم و از این مدت نیز تنها یك ماه می‌توانیم بازیكنان اصلی خود را به طور كامل داشته باشیم، از اردوی خارج از كشور صرف‌نظر كردیم و تصمیم داریم در تهران و پیش چشم هواداران خودمان تمرین كنیم.

سرمربی سابق تیم‌های ابومسلم و مس با اشاره به این كه با بی‌نظمی‌ها در تیم برخورد می‌كند، ابراز كرد: آن دسته از بازیكنانی كه با استقلال قرارداد دارند و در تمرین حاضر نمی‌شوند به ازای هر بار غیبتشان یك میلیون جریمه خواهند شد.

وی تاكید كرد: حتما این كار را انجام می‌دهم، چرا كه بازیكنان باید همان طور كه قرارداد حرفه‌ای می‌بندند به قوانین حرفه‌ای نیز پایبند باشند.

مظلومی در ادامه در ارتباط با وضعیت آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات به خبرنگار ایسنا گفت: در حال حاضر دو دسته بازیكن داریم؛ یا تكلیفشان مشخص شده و با استقلال ادامه می‌دهند و یا هنوز وضعیتشان معلوم نیست. در دسته اول خوشبختانه جباری، طالب‌لو و برهانی با ما به توافق رسیدند، جباری و طالب‌لو با باشگاه صحبت كردند و مشكلی برای حضور در تمرینات ندارند. تنها طالب‌لو با كمی مشكل پزشكی روبروست كه آن هم ان‌شاالله رفع می‌شود.

وی افزود: ‌اما در مورد برهانی باید بگویم كه مبلغ‌های بالایی از سوی برخی تیم‌ها به آرش پیشنهاد شد و حتی بعضی تیم‌ها تا ساعت 2 نیمه شب در خیابان‌ها با ماشین به دنبال برهانی می‌رفتند، اما آرش با مبلغی بسیار كمتر حاضر شد به استقلال بیاید و در كنار آرش خیلی دیگر از بازیكنان ما نیز با وجود داشتن پیشنهادهای بالاتر استقلال را انتخاب كردند.

مظلومی با بیان اینكه حتما فرهاد مجیدی و خسرو حیدری را می‌خواهد، خاطرنشان كرد: دسته دوم نیز آنهایی هستند كه هنوز تكلیفشان با باشگاه معلوم نشده از جمله فرهاد مجیدی و خسرو حیدری كه هر دو بازیكن برای ما بسیار عزیز و محترم هستند و منتظر هستیم كه هرچه زودتر به ما بپیوندند.

مظلومی با بیان اینكه بازیكنان خوبی را برای خرید مدنظر خود دارد، اظهار كرد: هم اكنون در حال مذاكره با گزینه‌های اولویت یك خود هستیم كه البته آنها نه نگفته‌اند، اما هنوز به توافق نهایی نیز نرسیدیم. ضمن اینكه اگر نتوانیم این بازیكنان را جذب كنیم سراغ اولویت‌های شماره دو خواهیم رفت.

مظلومی

وی ادامه داد: هم اكنون در حال مذاكره با دو بازیكن ایرانی شاغل در خارج هستیم كه نتیجه‌اش به زودی مشخص می‌شود.

مظلومی با اشاره به اینكه روی آندرانیك تیموریان نظر مثبت داریم و وضعیت او نیز طی 10 روز آینده مشخص می‌شود، در پاسخ به این سوال كه آیا یكی از بازیكنان مورد مذاكره جواد كاظمیان است یا خیر؟ ابراز كرد: خیر. كاظیمان جزء گزینه‌های ما نیست، چرا كه ما در آن پست بازیكنان خوبی داریم.

سرمربی استقلال همچنین ضمن شایعه خواندن انتقال عمادرضا به الزمالك اعلام كرد: مدیر برنامه‌های عمادرضا به ما گفت كه این انتقال شایعه‌ای بیش نیست و ما هم منتظر پاسخ نهایی مهاجم عراقی هستیم.

مظلومی ادامه داد: با توجه به این كه شیوه بازی ما در این فصل تهاجمی است تمام تمركزمان را بر روی تقویت خط حمله و هافبك گذاشتیم و سعی در بهبود وضعیت این دو خط داریم.

مظلومی افزود: به احتمال فراوان یك مهاجم سرزن خارجی و یك مهاجم خارجی دیگر را از پرسپولیس به خدمت می‌گیریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال كه بالاخره وضعیت فرهاد مجیدی چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: ما كه هر چقدر با او تماس گرفتیم پیدایش نكردیم. شما اگر از مجیدی خبری داشتید به ما هم بگویید. در هر حال ما جای مجیدی را خالی گذاشتیم اما اگر نیاید جایش را سریعا با فردی كه در نظرمان است پر می‌كنیم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری