تبیان، دستیار زندگی
پوما اسپانسر جدید تیم ملی فوتبال ایران شد پیراهن‌ تیم‌های ملی فوتبال ایران صاحب اسپانسر جدید شد. پس از صعود تیم ملی كشورمان به جام جهانی شركت‌های تجاری و تبلیغاتی فراوانی برای حمایت مالی از تیم ملی ابراز علاقه كردند و در ای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شرکت معتبر آلمانی اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران شد

پوما اسپانسر جدید تیم ملی فوتبال ایران شد


پیراهن‌ تیم‌های ملی فوتبال ایران صاحب اسپانسر جدید شد.

پس از صعود تیم ملی كشورمان به جام جهانی شركت‌های تجاری و تبلیغاتی فراوانی برای حمایت مالی از تیم ملی ابراز علاقه كردند و در این میان مذاكرات نهایی بین شركت پوما و فدراسیون فوتبال در نهایت به نتیجه رسید.

این شركت جز پنج اسپانسر بزرگ جهان است و تمام تیم‌های رقابت‌های جام جهانی باید یكی از این پنج كشور را برای حمایت مالی خود انتخاب كنند.

پیش از این پوما در میان تیم‌های آسیایی با فدراسیون فوتبال عربستان نیز به توافق رسیده بود و تیم ملی این كشور نیز با آرم همین شركت در مسابقات جام جهانی شركت خواهد كرد.

گفته می‌شود قرارداد پوما با فدراسیون فوتبال از آغاز سال 2006 شروع و تا پایان سال 2008 ادامه خواهد داشت و تمام تیم های ملی فوتبال ایران با آرم این شركت در مسابقات حضور پیدا خواهند كرد.

گفتنی است؛ تیم ملی كشورمان در رقابت‌های جام جهانی 1998 فرانسه نیز با آرم پوما در این مسابقات حضور داشت اما پس از پایان بازی‌های آسیایی تایلند قرارداد این شركت با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسید.