تبیان، دستیار زندگی
ناصر ابراهیمی: تلفیقی از بازیكنان گذشته و جدید پرسپولیس را آزمایش كردیم تیم شهید قندی گمنام ولی جوان و دونده بود مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از عملكرد بازیكنان این تیم در بازی برابر شهید قندی یزد ابراز رضایت كرد. ناصر ابر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابراهیمی و قلعه نوعی از تیمشان می گویند


ناصر ابراهیمی:

تلفیقی از بازیكنان گذشته و جدید پرسپولیس را آزمایش كردیم

تیم شهید قندی گمنام ولی جوان و دونده بود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از عملكرد بازیكنان این تیم در بازی برابر شهید قندی یزد ابراز رضایت كرد.

ناصر ابراهیمی پس از پیروزی 2 بر یك تیمش در نخستین دیدار جام صلح و دوستی در جمع خبرنگاران گفت: ما در این دیدار یكی از نخستین محك‌های جدی خود را تجریه می‌كردیم و در مجموع بازیكنان تا اندازه‌ی زیادی خواسته‌های ما را برآورده كردند.

وی افزود: ما در این دیدار تلفیقی از بازیكنان گذشته و جدید پرسپولیس را به میدان فرستادیم تا نوع بازی آنها را در كنار هم آزمایش كنیم.

ابرهیمی افزود: در مجموع از بازیكنان راضی هستم و معتقدم در بازیهای آینده عملكرد بهتری خواهیم داشت.

مربی تیم پرسپولیس گفت: پس از آمدنم به پرسپولیس قول قهرمانی داده بودم و سعی می‌كنم این كار را عملی كنم.

وی در مورد تیم شهید قندی تصریح كرد: از این تیم شناخت چندانی نداشتیم. آنها گمنام ولی جوان و دونده بودند.

ابراهیمی در پایان با اشاره به اینكه نمی‌تواند از بازیكنان خاصی در تیم پرسپولیس به عنوان بهترین بازیكنان نام ببرد تاكید كرد: بیشتر بازیكنان در بازی امروز آزمایش شدند و نتیجه رضایت بخش بود اما تیم‌ ما به كار بیشتری نیاز دارد.

قلعه‌نوعی از بازی تیم استقلال ابراز رضایت كرد

سرمربی تیم استقلال تهران گفت:« تورنمنت جام صلح و دوستی در زمان بسیار خوبی برگزار شد.»

امیر قلعه‌نوعی پس از پیروزی تیمش در دیدار برابر پاس در جمع خبرنگاران اظهار كرد:« همانند كشورهای اروپایی كه مسابقات پیش از فصل دارند، جام صلح و دوستی نیز در ایران همین ویژگی را دارد و فرصت خوبی برای محك زدن قدرت تیم‌ها است.»

وی در مورد بازی تصریح كرد:« بازی بسیار خوبی بود و از بازی نفرات جدید تیم راضی هستم. البته تیم ما بازیكنانی چون جباری و واحدی را هنوز در تمرینات تیم ندیده است.»

او افزود:« تیم امسال استقلال را بسیار با برنامه‌تر از گذشته دیدم و فكر می‌كنم امسال با فوتبال با برنامه بتوانیم نتایج خوبی كسب كنیم.»

قطعه‌نوعی تاكید كرد:« در صورتی كه رودباریان در درون دروازه پاس نبود گل‌های بیشتری به آنها می‌زدیم. البته طالب‌لو نیز بسیار خوب بود و معتقدم وی آینده فوتبال ملی است.»

قلعه نوعی نسبت به عملكرد خط دفاعی تیم خود نیز ابراز رضایت كرد.

وی در پایان با اشاره به صحنه اخراج اكبرپور گفت:« به‌غیر از این یك صحنه در مجموعه قضاوت داور بد نبود.»