تبیان، دستیار زندگی
این فیلم درباره زندگی «شهیدحجت‌الاسلام علی‌اكبر ابوترابی» و محوریت آزادگان 8 سال دفاع مقدس ساخته می‌شود و مهدی سجاده‌چی فیلمنامه آن را نوشته است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروژه سینمایی علی‌اكبر ابوترابی

تهیه‌كننده پروژه سینمایی علی‌اكبر ابوترابی گفت: فیلم سینمایی «سربازی از آسمان» به كارگردانی محمدحسین لطیفی در مرحله بازدید لوكیشن قرار دارد و «محسن نوری» برای ساخت یك اردوگاه، درصدد رسیدن به یك فضای مناسب است. علیرضا جلالی تهیه‌كننده پروژه سینمایی «سربازی از آسمان» اظهار داشت: بازنویسی فیلمنامه رو به پایان است و منتظریم تا سریال آقای لطیفی تمام شود و پیش‌تولید را به صورت جدی شروع كنیم.

وی ادامه داد: كارهای مقدماتی تولید را از جمله انتخاب لوكیشن شروع كرده‌ایم. بخشی از فیلم در ایران و بخش دیگر در یكی از كشورهای خارجی انجام می‌شود كه هنوز گزینه‌ مشخصی برای آن نداریم.

این فیلم درباره زندگی «شهیدحجت‌الاسلام علی‌اكبر ابوترابی» و محوریت آزادگان 8 سال دفاع مقدس ساخته می‌شود و مهدی سجاده‌چی فیلمنامه آن را نوشته است

جلالی گفت: در بخش داخلی فیلمبرداری باید در یك لوكیشن اردوگاه انجام شود، كه در حوالی تهران و در بیابان باید فضای مناسبی را برای ساخت آن، انتخاب كنیم.

وی درباره همكاری «محسن نوری»، با این پروژه خبر داد و گفت: «محسن نوری» به عنوان طراح صحنه با ما همكاری دارند كه تا 90 درصد قطعی شده است، ایشان در روز سوم(محمدحسین لطیفی) و سفر به چزابه(رسول ملاقلی‌پور) هم با ما همكاری داشتند.

این تهیه‌كننده همچنین افزود: تمام تلاش ما این است كه فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد و فكر می‌كنم 2 تا دوماه و نیم دیگر فیلمبرداری را شروع كنیم.

وی در انتها گفت: این پروژه كاری ملی است و قبلا مذاكراتی با دكتر قالیباف برای همكاری در این كار داشته‌ایم كه ایشان هم استقبال كردند. امیدوارم دولت و مردم از ساخت این پروژه ملی حمایت كنند.

این فیلم درباره زندگی «شهیدحجت‌الاسلام علی‌اكبر ابوترابی» و محوریت آزادگان 8 سال دفاع مقدس ساخته می‌شود و مهدی سجاده‌چی فیلمنامه آن را نوشته است.

«محمد داوودی» به عنوان مدیر فیلمبرداری و «شهرام دانش‌پور» به عنوان مدیر تولید در این پروژه همكاری دارند.

بر اساس این گزارش فیلم سینمایی «سربازی از آسمان» به تهیه‌كنندگی علیرضا جلالی و كارگردانی محمدحسین لطیفی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه ساخت دریافت كرده است.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی