تبیان، دستیار زندگی
در جنگ نرم نیز دانشجویان افسران جنگ نرم هستند که معنای افسر به معنی فرمانده گروهان است اما به هرحال در این جنگ نرم هر فرد باید به اندازه یک گروهان برای مقابله تلاش کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افسران جنگ نرم چه کسانی هستند؟

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور: برای مقابله با جنگ نرم هر فرد باید به اندازه یک گروهان تلاش کند.
حسین یکتا
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حاج‌حسین یکتا در همایش قبله ‌نما با موضوع ولایت ‌پذیری شهدا، اظهار داشت: چنانچه خواهان قبله‌دار ‌بودن قبیله قیام هستید باید بدانید که ولی‌ فقیه، امروزه قبله ‌نمای تمام‌ نمای سمت و سوی ظهور است.

وی با اشاره به اینکه جنگ هم‌اکنون دوباره آغاز شده است، تصریح کرد: اگر اطاعت‌پذیری بی‌چون و چرا از رهبر معظم انقلاب وجود نداشته باشد، در همه مراحل این نبرد ،جزو جاماندگان محسوب می‌شویم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور تمسک به راه خدا، شهدا و ولایت را موجب نفوذ در قلب‌های جوانان دانست و بیان داشت: لازم است قلب‌هایی که در دوران فتنه تبدیل به بغض و عقل‌هایی که تبدیل به شک شدند، با گرمی نفس قبله‌داران اصلاح شوند.

وی با یادآوری دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه 31 شهریور‌ ماه همه فهمیدند جنگ آغاز شد‌ اما همه به جبهه نرفتند،و  البته همه کسانی هم که به جبهه رفتند شهید نشدند زیرا توفیق، یار هر کسی نیست.

زمانی که امام خمینی‌ (ره) فرمودند "امروز کربلاست " بسیاری افراد معنای این کلام را نفهمیدند و در زمان سختی کار، همه پای خاکریز نبودند.

لازم است قلب‌هایی که در دوران فتنه تبدیل به بغض و عقل‌هایی که تبدیل به شک شدند، با گرمی نفس قبله‌داران اصلاح شوند

وی با اشاره به اینکه هنوز خاطرات دوران دفاع مقدس اثرگذاری خود را بر جنگ دیده‌ها و ندیده‌ها دارد، گفت: آنان که شهید شدند امروز با خون خود ادامه راه انقلاب را حفظ می‌کنند و هر ساله میلیون‌ها نفر از بازدید‌کنندگان اردو های راهیان نور را در این بیابان‌ها در به در خود کرده‌اند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه شهدا پای امام ‌(ره) ایستادند و به شهادت رسیدند، تصریح کرد: انتخاب شهدا درست و آگاهانه بود و آن‌ها از روی جو به جبهه نرفتند بلکه پای لبیکی که به امام ‌(ره) گفتند، ایستادند.

در جنگ نرم نیز دانشجویان افسران جنگ نرم هستند که معنای افسر به معنی فرمانده گروهان است اما به هرحال در این جنگ نرم هر فرد باید به اندازه یک گروهان برای مقابله تلاش کند.

یکتا، کار شهدا را ولایت‌پذیری دانست و گفت: شهدا در نهایت به ولایت امام عصر ‌(عج) وصل شدند و گریه‌های شب عملیات آن‌ها را به خدا رساند.

بخش هنرمردان خدا