تبیان، دستیار زندگی
شفق به عنوان مدیرعامل باشگاه در طول دو سال گذشته زحمات زیادی برای تراكتورسازی كشیده و همراه با سایر دست اندكاران فوتبال و ورزش تبریز تراكتورسازی را به جایگاه امروزی رسانده است. ایشان از هر نظر شایسته احترام و تقدیر است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شفق تراکتورسازی را واگذار می کند

شفق

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه تراكتورسازی تبریز گفت: شفق در نامه‌ای به اداره كل تربیت بدنی آمادگی خود را برای واگذاری باشگاه اعلام كرده است.

مهدی فاطمی در گفت و گو با فارس درباره جوابیه روز گذشته این باشگاه به اسبقیان مدیركل تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: مدیركل تربیت بدنی استان به عنوان مسئول و متولی ورزش آذربایجان شرقی این حق را دارد كه نگران وضعیت تیم های استان و به خصوص تراكتورسازی باشد. متاسفانه برخی افراد از جوابیه باشگاه به نامه ایشان برداشت غلط داشته اند اما روی صحبت ما در آن جوابیه معدود افرادی بود كه همواره در طول لیگ گذشته با حركات و برخوردهای ناصحیح برای تراكتورسازی و ورزش آذربایجان مشكل آفرینی می كردند.

شفق نامه ای برای تربیت بدنی تنظیم و در آن آمادگی واگذاری باشگاه به اداره كل تربیت بدنی را اعلام كرد

وی افزود: شفق به عنوان مدیرعامل باشگاه در طول دو سال گذشته زحمات زیادی برای تراكتورسازی كشیده و همراه با سایر دست اندكاران فوتبال و ورزش تبریز تراكتورسازی را به جایگاه امروزی رسانده است. ایشان از هر نظر شایسته احترام و تقدیر است.

فاطمی تاكید كرد: شفق نامه ای برای تربیت بدنی تنظیم و در آن آمادگی واگذاری باشگاه به اداره كل تربیت بدنی را اعلام كرد. چه خوب می شد نامه آقای اسبقیان كه یقینا حضور ایشان در ورزش آذربایجان منشا خدمات خواهد بود رسانه ای نمی شد چرا كه باشگاه تراكتورسازی بیشتر از هر چیز نیازمند آرامش است و این آرامش در كنار وحدت و همدلی و همراهی مسئولان استان به دست می آید.

تنظیم:سعید آقازاده