تبیان، دستیار زندگی
همه انتظار دارند که ستاره‌ها همانطور که در باشگاه‌هایشان خوب هستند، در جام جهانی هم خوب بازی کنند. به هرحال این مسی، مسی بارسلونا نبود اگرچه احتمال می‌دهم در بازی‌های بعدی بهتر شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی: آرژانتین را دوست دارم

علی کریمی

کریمی بیشتر بازی های جام جهانی را تماشا می کند و تیم محبوبش هم آرژانتین است.

همه اهالی فوتبال بازی‌های جام جهانی را تماشا می‌کنند و علی کریمی هم از این قاعده مستثنی نیست. او به گفته خودش هر زمان که فرصت کند این بازی ها را تماشا می کند.تیم علی کریمی در این جام آرژانتین است و ستاره مورد علاقه اش هم مارادونا.او در گفت و گو با سایت شخصی اش می گوید«به نظرم تا اینجای کار تیم‌ها در حد و اندازه‌های خودشان نبودند. البته طبیعی است که در بازی‌های اول خیلی فوتبال زیبایی را نبینیم و معمولا تا تیم‌ها جا بیفتند دو سه بازی لازم است.»

او که علاقه زیادی به تماشای بازی های آرژانتین دارد با اشاره به اولین بازی این تیم می گوید« من آرژانتین را به خاطر مارادونا دوست دارم، متاسفانه بعضی روزنامه‌ها از قول من به تیم‌های دیگر اشاره کرده بودند.

همه انتظار دارند که ستاره‌ها همانطور که در باشگاه‌هایشان خوب هستند، در جام جهانی هم خوب بازی کنند. به هرحال این مسی، مسی بارسلونا نبود اگرچه احتمال می‌دهم در بازی‌های بعدی بهتر شود

آرژانتین شروع خیلی خوبی داشت و همانطور که دیدیم گلر نیجریه ستاره زمین بود و چند فرصت این تیم را گرفت اما همانطور که گفتم بازی اول است و احتمالا ستاره‌های این تیم بازی به بازی بهتر می‌شوند.به عقیده من مسی فرصت‌هایی را که در بازی با نیجریه از دست داد، در بارسلونا به راحتی آب خوردن گل می‌کرد.

همه انتظار دارند که ستاره‌ها همانطور که در باشگاه‌هایشان خوب هستند، در جام جهانی هم خوب بازی کنند. به هرحال این مسی، مسی بارسلونا نبود اگرچه احتمال می‌دهم در بازی‌های بعدی بهتر شود.»

کریمی صحبت هایش را به بازی امروزکره شمالی مقابل برزیل ربط می دهد.شاید اگر ایران به جای این تیم به جام جهانی رفته بود حالا باید مقابل چشم بادامی ها مفابل برزیل قرار می گرفت.او می گوید«به هرحال قسمت این بود و افسوس خوردن فایده‌ای ندارد. کره شمالی بازی سختی دارد اما امیدوارم مثل کره جنوبی موفق باشند.همین که آنها خوب بازی کنند و در صورت شکست هم بازنده سربلند باشند، برای آسیا خوب است.»

تنظیم:سعید آقازاده