تبیان، دستیار زندگی
ی رضا شفیعی جم این روزها حسابی سرش شلوغ است ، او همزمان در 2 فیلم سینمایی ایفای نقش می کند ، یکی از آنها «زن بدلی» است و دیگری «قلقلک» نام دارد. در «زن بدلی» که مهرداد میرفلاح کارگردانی آن را عهده دار است ، شفیعی جم در کنار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضا شفیعی جم نقش اصلی سینمای کمدی


رضا شفیعی جم این روزها حسابی سرش شلوغ است ، او همزمان در 2 فیلم سینمایی ایفای نقش می کند ، یکی از آنها «زن بدلی» است و دیگری «قلقلک» نام دارد.

در «زن بدلی» که مهرداد میرفلاح کارگردانی آن را عهده دار است ، شفیعی جم در کنار بازیگرانی چون رامبد جوان ، ماهایا پطروسیان و رابعه اسکویی ایفای نقش می کند. این فیلم مضمونی کمدی دارد که کارگردان به جای خلاصه آن ، این سوال را مطرح می کند: آیا آن هواپیما را باید سوار شد؟ رامبد جوان در حالی بازی در «زن بدلی» را ادامه می دهد که به عنوان کارگردان و بازیگر ، فیلم «اسپاگتی در 8 دقیقه» را بر پرده سینماها دارد. رابعه اسکویی هم که یکی از بازیگران اصلی سریال طنز «ارث بابام» است.

از دیگر بازیگران «زن بدلی» می توان به مهدی امینی خواه ، افسانه ناصری ، منوچهر آذری و بهزاد فراهانی اشاره کرد. فیلمنامه آن را «پیمان عباسی» نوشته که یکی از نویسندگان اصلی سریال «ارث بابام» نیز هست.

جمشید الوندی فیلمبرداری آن را به عهده دارد و بابک اخوان صدابرداری آن را انجام می دهد. 70درصد از فیلمبرداری «زن بدلی» به تهیه کنندگی موسسه سینمایی «راه عرفان» تاکنون در تهران به اتمام رسیده است.

منبع:جام جم آنلاین