تبیان، دستیار زندگی
ممنوع التصویری معتمدآریا بررسی می‌شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ممنوع التصویری معتمدآریا بررسی می‌شود

معتمد آریا
  1. میرباقری : بعد از ارزیابی، نتیجه ممنوع‌التصویرشدن قطعی ایشان اعلام می‌شود و ما هم بر آن اساس عمل می‌کنیم

معاون سیمای سازمان صدا وسیما در ارتباط با ممنوع‌التصویرشدن فاطمه معتمدآریا گفت: این مسئله در هیئت نظارت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مرتضی میرباقری، معاون سیما در حاشیه نشست خبری ویژه برنامه‌های تابستان که صبح امروز 25 خرداد برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر ممنوع‌التصویرشدن فاطمه معتمدآریا از تلویزیون گفت: این مسئله در هیئت نظارت بررسی می‌شود.

وی افزود: بعد از ارزیابی، نتیجه ممنوع‌التصویرشدن قطعی ایشان اعلام می‌شود و ما هم بر آن اساس عمل می‌کنیم.

میرباقری همچنین درباره پخش مجموعه "قهوه تلخ" به کارگردانی مهران مدیری گفت: این مجموعه به سفارش سازمان صدا و سیما ساخته نشده است بنابراین به لحاظ متن، اجرا و ساختار با ما هیچ هماهنگی‌ای انجام نشده است البته اگر قرار باشد این مجموعه را پخش کنیم باید در ابتدا نگاه کنیم که به لحاظ اجرا و ساختار با ضوابط ما هماهنگ هست یا نه؟ بعد برای پخش آن تصمیم بگیریم.

وی در ادامه این نشست افزود: ما در جنگ رسانه‌ای هستیم و دشمن تلاش می‌کند از همه ابزارها و ساختارها استفاده کند اما ما هم توانسته‌ایم با آنها مقابله کنیم. و با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم سعی کرده‌ایم مجموعه‌های نمایشی خوبی بسازیم که بیانگر فرهنگ عفاف و حجاب و تقویت خانواده باشیم تا بتوانیم پاسخگوی مخاطبان باشیم.

معاون سیما درباره پخش آگهی بازرگانی شرکتهای مختلف صهیونیستی گفت: پخش آگهی بازرگانی مربوط به معاونت سیما نیست و اداره کل بازرگانی صدا و سیما در این باره تصمیم می گیرد اما این را می‌توانم بدون تردید بگویم که چنین اتفاقی نیفتاده است و دقت زیادی در پخش آگهی‌های تلویزیونی می‌شود.

وی درباره استفاده از طنزسازان مجرب گفت: ما سعی می‌کنیم اگر فیلمنامه مناسبی به دستمان رسید کارهای فاخری در زمینه طنز بسازیم گرچه تعداد فیلمنامه‌های طنز کم است اما ما به دوستان سفارش می‌دهیم تا کارهای مناسب طنز بنویسند. مثلاً‌ در نوروز امسال مجموعه‌های طنز مناسبی تهیه و پخش شد.


تنظیم از گروه هنر تبیان