تبیان، دستیار زندگی
با سه گل و دو پاس گل بالاخره وحید هاشمیان با پیراهن هانوفر در یك بازى رسمى گل زد. هاشمیان مقابل تیم آماتورهاى كلن با به ثمر رساندن یك گل و یك پاس گل یكى از مؤثرترین بازیكنان تیم اش در كسب نتیجه چهار بر صفرى بود كه هانوفر را ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طوفان هاشمیان،مهدوی کیا و زندى در جام حذفى

با سه گل و دو پاس گل


بالاخره وحید هاشمیان با پیراهن هانوفر در یك بازى رسمى گل زد. هاشمیان مقابل تیم آماتورهاى كلن با به ثمر رساندن یك گل و یك پاس گل یكى از مؤثرترین بازیكنان تیم اش در كسب نتیجه چهار بر صفرى بود كه هانوفر را به مرحله دوم مسابقات لیگا پوكال فرستاد.

هاشمیان كه در دو بازى هانوفر در بوندس لیگا نمایش خوبى نداشت در آخرین تمرین قبل از بازى مقابل آماتورهاى كلن در بازى تمرینى در دو دقیقه دو گل به ثمر رسانده بود تا مربى اش او را به شدت تشویق كند.

وحید كه در بازى با آماتورهاى كلن بسیار پرتلاش به نظر مى رسید در همان دقیقه ششم بازى اولین گل رسمى اش را براى تیم جدیدش به ثمر رساند.

فرار برداریچ و ارسال او با ضربه سر چكشى هاشمیان گل اول هانوفر را رقم زد. پس از این گل هانوفر تا حدودى دست از بازى تهاجمى برداشت اما اخراج نكینگ مدافع كلن به دلیل خطاى شدید روى برداریچ در دقیقه سى و سوم بازى باعث شد كه هانوفر در نیمه دوم سه بار توسط برداریچ (51)، یانكوف (54) و اشتاینر (66) به گل برسد و بازى را با پیروزى قاطع پشت سر بگذارد.

روى گل چهارم هانوفر وحید هاشمیان پایه گذار اصلى بود و ضربه او كه به سمت دروازه شلیك شده بود مقابل دروازه خالى به اشتاینر رسید تا او هم سهمى از گل هاى هانوفر در این بازى داشته باشد.پس از این بازى ایلیا كنزیك مدیر هانوفر با ابراز رضایت از بازى تیم اش گفت: «این بازى ما را امیدوار مى كند كه در بوندس لیگا هم موفق شویم، بازیكنان در این بازى خیلى خوب ایجاد موقعیت كردند. این اتفاقى است كه باید در بوندس لیگا هم بیفتد. حالا ما به خط حمله تیممان امیدوار شده ایم.»

اتفاق جالب

چند نفر از فوتبالدوستان ایرانى ساكن آلمان براى تماشاى بازى تیم هاى هانوفر و آماتورهاى كلن به كلن رفته بودند. آنها از نزدیك با وحید هاشمیان دیدار كردند و پیراهن او را هم به یادگار گرفتند. یكى از آنها به نام سعید در سایت فوتبال ایرانى نوشته: مى دانید كه من با وحید دوست هستم و او مرا مى شناسد. زمانى كه اتوبوس هانوفر وارد ورزشگاه كلن شد و قبل از شروع بازى كمى با او صحبت كردم. وحید مثل همیشه رفتارى بسیار دوستانه داشت. او در این بازى یك گل عالى با ضربه سر زد؛ یك راكت از سوى هلى كوپتر. البته بازى سى دقیقه تأخیر داشت. باران شدیدى مى آمد و البته وحید هاشمیان مى دانست كه ما آنجا زیر باران نشسته ایم. او مى دانست كه ما فقط و فقط به خاطر او به استادیوم آمده ایم. وحید مى توانست گل چهارم را هم خودش بزند اما ترجیح داد تا توپ را مقابل دروازه خالى به اشتاینر بدهد تا او این گل را به ثمر برساند.پس از پایان بازى یكى از بازیكنان تیم آماتورهاى كلن به سمت وحید رفت تا پیراهنش را با او عوض كند اما او با انگشت، جایى كه ما نشسته بودیم را نشان داد. بعد هم به سمت ما آمد. من از سكوها پایین رفتم. او پیراهنش را از تن درآورد و به من داد. من هم به خاطر گل و بازى خوبش تشكر كردم، ... دمش گرم.

نكته ویژه:

عكس لحظه گلزنى وحید هاشمیان با ضربه سر روز گذشته عكس اول سایت معتبر ورزشى كیكر بود.