تبیان، دستیار زندگی
معدنچى با پرسپولیس قهرمان مى شود! مهرزاد معدنچى دیروز با پرسپولیس 2 ساله بست. او به محض امضاى قراردادش جوگیر شد و گفت: «با این تیم قهرمان لیگ برتر مى شوم.» او تأكید كرد: «پرسپولیس پتانسیل قهرمانى دارد. با خریدهایى كه كرده م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری داغ از نقل و انتقالات فوتبال ایران (5)


معدنچى با پرسپولیس قهرمان مى شود!

مهرزاد معدنچى دیروز با پرسپولیس 2 ساله بست. او به محض امضاى قراردادش جوگیر شد و گفت: «با این تیم قهرمان لیگ برتر مى شوم.» او تأكید كرد: «پرسپولیس پتانسیل قهرمانى دارد. با خریدهایى كه كرده مدعى هستیم.»

مى گفتند مهرزاد معدنچى مشكل سربازى دارد اما او گفت مشكلش حل شده: «بله، اصل كارت پایان خدمتم رسید. راحت بستم.»

طباطبایى با یزدى ها یكساله بست

هادى طباطبایى سنگربان فصل گذشته صباباترى با قراردادى یكساله به شهید قندى پیوست . طباطبایى پس از یك دور مذاكرات ناموفق با مسؤولان شهید قندى یزد دیروز بار دیگر با مسؤولان این باشگاه گفت وگو كرد و سرانجام با این تیم به توافق رسید.او پس از عقد رسمى قرارداد و ثبت آن در هیأت فوتبال یزد به مجموعه ورزشى آزادى رفت تا به اردوى تیم شهید قندى بپیوندد. او قرار است در مسابقات جام صلح و دوستى كه با حضور تیم هاى استقلال، پرسپولیس، شهید قندى و پاس برگزار مى شود از دروازه شهید قندى حفاظت كند.

در مراسم عقد قرارداد طباطبایى، فلاح فرماندار یزد و عضو هیأت رییسه هیأت فوتبال این استان، بابایى رییس هیأت فوتبال یزد و عضو هیأت رییسه شهید قندى و دستا مدیرعامل باشگاه شهید قندى یزد حضور داشتند.

پژمان با پاس 3 ساله بست

جمشیدى: خوشحالم كاظمیان ماند

پژمان جمشیدى سرانجام از پرسپولیس جدا شد. او دیروز با پاس رسماً قرارداد امضا كرد. جمشیدى پس از این اتفاق گفت: «مجبور بودم یك تیم نظامى انتخاب كنم چون مشمول خدمت هستم، 3 ساله بستم. 2 سال به خاطر خدمتم و یك سال هم اگر به توافق رسیدم مى مانم.»او درباره علت انتخاب پاس مى گوید: «تیم بزرگى است. پاس شرایط خوبى دارد. با سردار آجورلو هم رفیق هستم. مى دانم دورى از پرسپولیس خیلى سخت است ولى مجبور بودم بروم.»جمشیدى قبل از خداحافظى حرف جالبى زد: «خیلى خوشحال شدم كه جواد كاظمیان در پرسپولیس ماند.»

كوشكى و كرمى با قراردادى دو ساله پاسى شدند

بیژن كوشكى و سهیل كرمى دیروز قراردادشان را با پاس ثبت كردند.

كوشكى و كرمى بعدازظهر دیروز با حضور در هیأت فوتبال استان تهران، به مدت دو سال با تیم پاس قرارداد منعقد كردند.كوشكى فصل گذشته در ابومسلم خراسان عضویت داشت و كرمى نیز بازیكن فجر شهیدسپاسى شیراز بود.

بزیك با سپاهان دوساله بست

ادموند بزیك دیروز قراردادش را در هیأت فوتبال اصفهان ثبت كرد. ادو كه به خاطر همراهى تیم ملى نتوانسته بود قرارداد ببندد همراه مسؤولان باشگاه به هیأت فوتبال رفت و رسماً سپاهانى شد. قبل از این با توجه به صحبت هاى سپاهانى ها و اظهار نظر خود بزیك احتمال حضور دوباره اش در اصفهان كم بود ولى بعد از حضور تاوارس در رأس كادر فنى و ابراز تمایل او براى جذب دوباره ادو شرایط تغییر كرد. مذاكرات دوباره سپاهانى ها با بزیك نتیجه داد و او در نهایت در اصفهان ماندنى شد. بزیك به ایران ورزشى گفت: «اولویت من براى امسال تیم هاى تهرانى بودند ولى در صحبت هایى كه با سپاهانى ها داشتم به توافق رسیدیم كه دوباره اینجا بمانم.» ادو از دیروز تمرین هایش را با سپاهان شروع كرد.

رضا شاهرودى قراردادش را با پیكان ثبت كرد

رضا شاهرودى ملى پوش اسبق ایران با انعقاد قراردادى به پیكان پیوست.شاهرودى كه سال ها در عضویت پرسپولیس بود، صبح دیروز با حضور در هیأت فوتبال تهران قرارداد خود را ثبت كرد.على جانملكى بازیكن سابق پاس نیز دیروز با ثبت قرارداد خود رسماً به عقاب تهران ملحق شد.

فنایى: بدنم آماده است

ایران ورزشى- داود فنایى پس از مدت ها بلاتكلیفى سرانجام با پرسپولیس ثبت كرد. او دیروز به هیأت فوتبال رفت و پاى قرارداد دو ساله اش را امضا كرد. فنایى بعد از امضاى قراردادش گفت: «امسال تمام تلاشم را انجام مى دهم تا در تركیب قرار بگیرم.» او از وضعیت بدنى اش راضى است: «راضى ام. فشرده تمرین كردم. فكر مى كنم از سایر گلرها چیزى كمتر ندارم.»

دروازه‌بان تیم ملی بوسنی و هرزگوین به تیم فوتبال صباباتری پیوست

دروازه‌بان تیم ملی بوسنی و هرزگوین به تیم فوتبال صباباتری تهران پیوست.

«آلمیر تولیا» دروازه‌بان تیم ملی بوسنی كه پیش از این در یك تیم اتریشی حضور داشت، بعدازظهر دیروز با ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال استان تهران، رسما به تیم فوتبال صباباتری تهران پیوست.

گفتنی است قرارداد تولیا 30 ساله با باشگاه صباباتری دو ساله است.

این دروازه‌بان بعدازظهردیروز در تمرینات صباباتری حاضر شد.

عباس مرادی قائم‌مقام باشگاه صباباتری تاكید كرد: ما در فصل جدید بازیكنان مورد نظرمان را به خدمت گرفتیم و تنها به یك دروازه‌بان خارجی احتیاج داشتیم كه در نتیجه تولیا را به صباباتری آوردیم.

همچنین محمد خرمگاه، توپالوویچ، امین محتشمى، على جانملكى، هادى طباطبایى، مهدى شیرى و چند نفر دیگر سر و كله شان دور و بر هیأت فوتبال پیدا شد. خرمگاه و توپالوویچ با عقاب بستند. محتشمى رفت ابومسلم. على جانملكى با پیكان بست. هادى طباطبایى قراردادش را با صبا فسخ كرد تا به قندى برود. مهدى شیرى هم همین كار را كرد ولى با برق شیراز بست. ساعت نزدیك 19 بود كه سر و كله سیدعباسى دوباره پیدا شد. او با دست پر آمده بود و خیلى زود قرارداد دوساله اش را با پرسپولیس امضا كرد. خلاصه تا ساعت 24 دیروز، هیأت فوتبال شاهد رفت و آمدهاى زیادى بود ولى ستاره ها خیلى طرفداران را معطل نكردند.