تبیان، دستیار زندگی
کم کم به هفته های پایانی نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال کشورمان نزدیک می شویم .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازار داغ نقل و انتقالات فوتبال(5)

لیگ برتر  جام خلیج فارس

کم کم به هفته های پایانی نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نزدیک می شویم و تیم های حاضر در دهمین دوره لیگ برتر در حال پر کردن لیست نفرات فصل آینده خود هستند تا با تمام قدرت دهمین دوره لیگ برتر را آغاز کنند.

بر پایه این گزارش آخرین نقل و انتقالات فوتبال کشورمان را در اینجا می توانید مطالعه کنید:

قلعه‌نویی قراردادش را با سپاهان ثبت كرد

امیر قلعه نویی پس از كش و قوس های فراوان پیش از ظهر روز دوشنبه قرارداد خود را با سپاهان در هیات فوتبال اصفهان به ثبت رساند.

نورمحمدی به پرسپولیس پیوست

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال راه آهن با عقد قراردادی 2 ساله به پرسپولیس پیوست تا اولین مدافع این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی صورت بگیرد.

تمدید قرارداد خلیلی سه شنبه

تمدید قرارداد خلیلی سه شنبه محسن خلیلی كه پس از سفری تفریحی بعد از ظهر روز گذشته به ایران بازگشت قرار است روز سه شنبه رو در روی حبیب كاشانی برای تمدید قرارداد خود دیگر بنشیند و با وی مذاكره كند.

رمضانی با فولاد خوزستان تمدید كرد

مسئولان این باشگاه در ادامه مذاكرات با بازیكنان مورد نیازشان با عادل كلاه كج نیز گفت و گوهایی داشته اند.

 لیگ برتر

مدیر برنامه های عماد رضا در باشگاه استقلال

مدیر برنامه های عماد رضا در باشگاه استقلال شب گذشته مدیر برنامه های عماد رضا تا ساعات پایانی شب در دفتر باشگاه استقلال حضور داشت و در حال نهایی كردن بندهای قراردادی بود كه قرار است این مهاجم عراقی را با استقلال تهران اضافه كند.

همچنین آرش برهانی قرارداد خود را تا دو سال دیگر با آبی پوشان تمدید کرد و خسرو حیدری و وحید طالب لو در روزهای آتی قرارداد خود را تمدید خواهند کرد؛

مبعلی، عماد رضا و میداوودی از جمله بازیکنانی هستند که صحبت های زیادی در مورد پیوستن آنها به باشگاه استقلال شنیده می شود و به نظر می رسد با منتظر ماند و دید آیا سرپرست جدید باشگاه استقلال می تواند این نفرات را به لیست تیم خود اضافه کند.

خلعتبری و فرهادی با ذوب آهن تمدید كردند

دو بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قراردادشان را با این باشگاه تمدید کردند. محمد رضا خلعتبری به مدت یک فصل دیگر قراردادش را با باشگاه ذوب آهن تمدید کرد. این در حالی است که خلعتبری در روزهای گذشته اعلام کرده بود از تیم‌های اتریشی و اماراتی پیشنهاد دارد و پرسپولیس نیز خواهان او بود.

نورمحمدی برای 2 فصل دیگر در راه آهن ماندنی شد

حامد نورمحمدی پس از مذاكره با مسئولان باشگاه راه آهن قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با این تیم تمدید كرد. وی قرارداد خود را در هیات فوتبال تهران نیز ثبت كرد.

مطالب مرتبط :

وضعیت نقل و انتقالات سرخابی

اخبار داغ نقل و انتقالات فوتبال(4)

بررسی عملکرد مربیان لیگ نهم

منشوری های لیگ دهم ؟

تنظیم برای تبیان:رضا سیگاری