تبیان، دستیار زندگی
ه هالیوود پیوست «آیشواریا رای»، بازیگر بالیوودی اخیرا برای بازی در نقش زنی سلحشور و سوار بر اسب متعلق به رم شرقی در فیلم هالیوودی «آخرین لژیون» به تونس رفته است. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، به گفته سخنگو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستاره بالیوود در «تونس» به هالیوود پیوست


«آیشواریا رای»، بازیگر بالیوودی اخیرا برای بازی در نقش زنی سلحشور و سوار بر اسب متعلق به رم شرقی در فیلم هالیوودی «آخرین لژیون» به تونس رفته است.

به گزارشخبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، به گفته سخنگوی‌ «رای» فیلمبرداری این فیلم بزودی شروع خواهد شد و «رای» نیز به منظور بازی در این فیلم اوایل این هفته به تونس سفر كرده است.

فیلم «آخرین لژیون» به كارگردانی «دوگ لفلر»، به تهیه‌كنندگی «دینو دن لارنتیس»، «رافائلا دی لارنتیس» و براساس رمانی به همین نام نوشته «والریو ماسیمو منفردی» محصول سال 2003 ساخته خواهد شد.

«آیشواریا رای» در این فیلم در نقش «میرا» بانویی سلحشور از رم شرقی در كنار بازیگران دیگری چون «كولین فیرث» و «بن كینگسلی» بازی خواهد كرد.«آخرین لژیون» داستان سقوط امپراطوری رم 740سال بعد از میلاد مسیح است.

رای با بازی در فیلم «عروس و تعصب» به كارگردانی «گویندرچادا»، كارگردان انگلیسی موفق فیلم «مانند بكهام عمل كن» برای اولین بار در یك پروژه خارجی شركت كرد و این اولین باری است كه در یك فیلم هالیوودی ایفای نقش می‌كند. گفتنی است كه فیلم «عروس و تعصب» برگرفته از رمان پرفروش «غرور و تعصب» نوشته «جین آستین» و محصول مشترك سه كشور انگلستان، آمریكا و هند است.

از دیگر فیلم‌های این بازیگر 31ساله می‌توان به فیلم «MISTRESS OF SPICES» به كارگردانی «پل برگیس» همسر «گویندر چادا» اشاره كرد كه قرار است در ماه سپتامبر در افتتاحیه جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآید.

منبع: خبر گزاری فارس