تبیان، دستیار زندگی
لیونل مسی پیروزی مقابل نیجریه را زمینه ساز صعود از گروه عنوان كرد و البته گلایه‌هایی هم درباره توپ جدید جام جهانی داشت .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رام نشدنی است!

انتقاد لیونل مسی از توپ‌های جام جهانی

لیونل مسی

لیونل مسی پیروزی مقابل نیجریه را زمینه ساز صعود از گروه عنوان كرد و البته گلایه‌هایی هم درباره توپ جدید جام جهانی داشت.

بهترین بازیكن جهان در سال 2009 با ابراز رضایت از عملكرد آرژانتین در اولین دیدار خود در آفریقای جنوبی گفت: از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحالم، هر چند می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. در دور انتخابی شرایط بسیار بد بود و اصلا نمی‌توانستیم خوب بازی كنیم اما اكنون شرایط بسیار بهتر شده است.

لیونل مسی در ادامه گفت: این توپ برای تمام بازیكنان مخصوصا دروازه‌بان‌ها بسیار ناشناخته و رام نشدنی است. امیدوارم در ادامه بازی‌ها به آن عادت كنیم، زیرا چاره‌ای جز این نداریم.

مسی كه در دیدار مقابل نیجریه به بهترین بازیكن تیمش بود درباره عملكردش گفت: من معمولا نزدیك‌تر به دروازه‌ بازی می‌كنم، اما مقابل نیجریه كمی عقب‌تر آمدم تا از هافبك توپ بگیرم، فكر می‌كنم همه بازیكنان عملكرد خوبی داشتند و نمره قبولی گرفتند.

نابغه 23 ساله بارسلونا در ادامه به مقایسه تیم آرژانتین با مرحله انتخابی پرداخت و گفت: دوست ندارم درباره گذشته صحبت كنم، فقط می‌توانم بگویم خیلی پیشرفت كرده‌ایم و نتیجه آن را هم در بازی با نیجریه دیدیم. تیم ما هم از لحاظ تاكتیكی و هم از لحاظ روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

لیونل مسی در دیدار با نیجریه بارها با حركات ویران كننده خود خط دفاع و دروازه‌بان این تیم را آزار داد و 6 یا 7 موقعیت گل برای خودش و هم تیمی‌هایش ایجاد كرد اما درخشش فوق‌العاده "اینه ما" به كمك آفریقایی‌های سبزپوش آمد تا با نتیجه‌ای آبرومندانه زمین بازی را ترك كنند.

آرژانتین در دومین بازی روز پنج‌شنبه در ژوهانسبورگ به مصاف كره جنوبی می‌رود كه به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به آرژانتین در صدر جدول گروه B قرار گرفته است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری