تبیان، دستیار زندگی
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در گفت و گویی مفصل به صحبت درباره جام جهانی و حاشیه های پیرامون آن پرداخت .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصاحبه ستاره کهکشانی پرتغال

رونالدو

ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در گفت و گویی مفصل به صحبت درباره جام جهانی و حاشیه های پیرامون آن پرداخت.

به نقل از ایسنا، كریستیانو رونالدو در نشست خبری گفت: بازی كردن در این سروصدای وحشتناك كار بسیار دشواری است، به هیچ وجه نمی توان تمركز كرد. اما این شرایط فعلا در ورزشگاه‌های آفریقای جنوبی حاكم است و بازیكنان چاره ای ندارند جز این كه به آن عادت كنند و بپذیرند كه این مساله برای همه وجود دارد.

شیپورهای پلاستیكی یك متری تاكنون مورد انتقاد بسیاری از تیم‌ها قرار گرفته اند اما فیفا به هیچ وجه قصد ندارد از ورود آن‌ها به ورزشگاه‌ها جلوگیری كند و این سروصدا را یكی از خصوصیات كشورهای آفریقایی می داند.

گرانقیمت ترین بازیكن حال حاضر فوتبال جهان درباره انتقادهای صورت گرفته گفت: تیم ها فقط به این مساله اعتراض كرده اند، اما باید یاد بگیرند به سلیقه هواداران هم احترام بگذارند. نباید فراموش كنیم تماشاگرانی كه برای تشویق ما به ورزشگاه می آیند دوست دارند از این وسایل استفاده كنند و ما باید به سلیقه آن ها هم احترام بگذاریم.

كریستیانو رونالدو درباره توپ های جدید آدیداس هم گفت: حدود دو هفته است كه با آن كار كرده و تقریبا عادت كرده ام. فكر نمی كنم از این نظر مشكلی در جام جهانی داشته باشم. من در طی این دو هفته همه حركات فوتبال را با آن تمرین كرده ام و فكر نمی كنم در دریبل زدن، شوتزنی یا ضربات كرنر مشكلی به وجود بیاید.

رونالدو ستاره پرتغال

ستاره كهكشانی‌ها كه تاكنون در بازی های دوستانه پرتغال عملكرد مطلوبی نداشته است، نگرانی بابت گل زنی ندارد. رونالدو 17 ماه است كه برای پرتغال گلزنی نكرده است. او در دیدارهای دوستانه هم چند موقعیت طلایی را از دست داد.

رونالدو با اطمینان از گلزنی در جام جهانی گفت: گل زدن در فوتبال مانند سس كچاپ است. وقتی شما شیشه سس را خالی می كنید شاید مدت ها طول بكشد تا سس خارج شود اما با یك تكان ناگهان مقدار زیادی سس بیرون می ریزد!

رونالدو درباره گروه دشوار پرتغال در جام جهانی گفت: همین طور است، در گروه بسیار دشواری قرار داریم اما همه تلاش‌مان را خواهیم كرد. من به سختی برای جام جهانی تمرین كرده ام و مطمئنم خدا تلاش‌هایم را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

بهترین بازیكن جهان در سال 2008 در پاسخ به سوالی درباره درخشش در جام جهانی و باز پس گرفتن این عنوان از مسی گفت: بهترین بازیكن جهان؟ خیر، این مساله برای من ارزشی ندارد زیرا پیش از این به این عنوان دست پیدا كرده ام. فقط برای موفقیت پرتغال در جام جهانی تلاش خواهم كرد و عنوان های فردی بدون موفقیت تیمی برایم ارزشی ندارد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری