تبیان، دستیار زندگی
سرپرست جدید باشگاه استقلال قصد دارد مثل همیشه در فصل نقل و انتقالات تاثر گذار باشد.به قول معروف او قرار است بار دیگر بمب هایش را در استقلال بترکاند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستارگان لیگ برتر در راه استقلال

استقلال

سرپرست جدید باشگاه استقلال قصد دارد مثل همیشه در فصل نقل و انتقالات تاثر گذار باشد.به قول معروف او قرار است بار دیگر بمب هایش را در استقلال بترکاند.

علی فتح‌الله‌زاده که روز چهارشنبه طی حکمی از سوی علی سعیدلو به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شد قصد دارد چند بازیکن مطرح را برای فصل بعد استقلال به خدمت بگیرد.

پیروز قربانی ،داوود حقی،اشپیتیم آرفی،میلاد میداوودی،ایمان مبعلی و خلعتبری(درصورتی که با پرسپولیسی ها به توافق نرسد که به نظر می رسد او را باید پرسپولیسی بدانیم)بازیکنانی هستند که در لیست علی فتح الله زاده قرار دارند.

این در حالی است که فتح الله زاده از سایر بازیکنان استقلال از جمله وحید طالب لو،خسرو حیدری و آرش برهانی خواسته فعلا با تیم های دیگر وارد مذاکره نشوند تا چند روز دیگر تکلیف آنها نیز مشخص شود.

چند بازیکن استقلال پس از استعفای اعضای هیئت مدیره این تیم ،به تیم های دیگر پیوستند.

همچنین شنیده می شود فتح الله زاده در تلاش است تا قرارداد دیگر بازیکنان این تیم را تمدید کند تا تیم فوتبال استقلال تهران هر چه سریعتر استارت خود برای لیگ دهم را آغاز کند.

تنظیم برای تبیان: رضاسیگاری