تبیان، دستیار زندگی
خطیب: به زودی از پرسپولیس جدا می‌شوم دوست داشتم بمانم اما با این شرایط بعید است مراسم كلنگ زنی ورزشگاه اختصاصی باشگاه پرسپولیس صبح دیروز با حضور رییس سازمان تربیت بدنی، خطیب مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و پیشكسوتان این باشگاه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جدایی خطیب از سمت مدیرعاملی پرسپولیس

خطیب:
به زودی از پرسپولیس جدا می‌شوم
دوست داشتم بمانم اما با این شرایط بعید است


مراسم كلنگ زنی ورزشگاه اختصاصی باشگاه پرسپولیس صبح دیروز با حضور رییس سازمان تربیت بدنی، خطیب مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و پیشكسوتان این باشگاه برگزار شد، این در حالی است كه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم كلنگ زنی بار دیگر تصریح كرد كه به زودی این تیم را ترك می‌كند.

حجت الله خطیب گفت: با توجه به روند طبیعی كه پس از هر انتخابات رخ می‌دهد طبیعی است كه تغییر و تحولاتی شكل بگیرد و تصور می‌كنم كه بر طبق همین روال قانونی من نیز از پرسپولیس جدا شوم.

وی افزود: شرایط پرسپولیس بسیار بهتر از گذشته شده است و من بسیار علاقه‌مند بودم كه در كنار این باشگاه باشم اما با شرایط كنونی این موضوع بعید به نظر می‌رسد.

خطیب همچنین در این مراسم اظهار كرد: یكی از دستورات مهم رییس سازمان تربیت بدنی انتخاب محلی برای احداث مجموعه باشگاه پرسپولیس بود.

وی در مورد انتخاب شهر جدید پرند نیز تصریح كرد: به دلیل مشكلات ترافیك شهری و با در نظر گرفتن مسایل امنیتی در نهایت تصمیم گرفتیم با وجود ورزشگاه‌های خوب در تهران، محلی را در خارج از شهر در نظر بگیریم كه پس از مطالعات فنی و مهندسی، شهر پرند انتخاب شد.

خطیب افزود: پس از آن كه كلنگ احداث این مجموعه به زمین زده شد بلافاصله شركت تجهیز پرند كار خود را در جهت احداث این مجموعه ورزشی شروع می‌كند.

وی تاكید كرد: باشگاه پرسپولیس در حال حاضر در مسیر درست و صحیح قرار گرفته است و امیدوارم در آینده نیز همچنین در همین مسیر پیش رود.

خطیب خاطر نشان كرد: در دوره‌ای كه مدیریت باشگاه پرسپولیس بر عهده دارم كارهای باشگاه را به دقت تعقیب كرده‌ام و امیدوارم كه در آینده شرایط و پیگیری‌ها بهتر شود.

وی اظهار كرد: تیم فوتبال پرسپولیس هم اكنون انسجام كامل دارد. البته فراز و فرودهایی نیز وجود دارد و از نگرانی‌هایی كه در باشگاه هست بی‌خبر نیستم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح كرد: برای رفع نگرانی‌ها باید كار انجام دهیم و امیدوارم مراسم امروز آغازی مجدد برای این كار باشد.

مدیر كل تربیت بدنی استان تهران در ادامه از احداث مجموعه‌ی ورزشی برای باشگاه استقلال خبر داد و گفت: سازمان تربیت بدنی زمینی را در منطقه‌ی شهر زیبای تهران به صورت رایگان در اختیار استقلال قرار داده است و به نظر می‌رسد كه باشگاه استقلال در آنجا تاسیسات آموزشی خود را احداث كند.

خطیب در پایان، گفت: تاكنون مجموعه‌ی ورزشی برای باشگاه استقلال در نظر گرفته نشده است كه امیدوارم شرایط آن نیز فراهم شود.

 گزارشی از پشت پرده اختلافات پنهان در پرسپولیس 

 بازیکنان ومربی جدید در پرسپولیس 

 هدیه مهر علیزاده به پرسپولیسی ها