تبیان، دستیار زندگی
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان تاکید کرد: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان وظیفه همه دستگاه های فرهنگی است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غنی سازی اوقات فراغت جوانان

اوقات فراغت

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان تاکید کرد: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان وظیفه همه دستگاه های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حجت الاسلام مصطفی تقوی در کمیته هماهنگی برنامه های اوقات فراغت این شهرستان، گفت: برای غنی‌سازی اوقات فراغت باید از ظرفیت‌های ادارات استفاده شود.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: وظیفه همه مسئولان و دستگاه های فرهنگی است تا با برنامه ریزی درست و به موقع، اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را غنی کرده و با ترویج آموزه های اسلامی مانع رسیده دشمن به اهداف شوم شوند.

تقوی با بیان این که 25 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در فصل تابستان توسط اداره تبلیغات اسلامی ایجاد شده است، افزود: از این تعداد هفت پایگاه را هسته فرهنگی جوان و 18 پایگاه را نیر بوستان شامل می شوند.

به گفته رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان بهره‌گیری مناسب از فرصت‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت، در شکل‌گیری شخصیت نوجوانان و جوانان نقش بسزایی دارد.

گفتنی است، کلاس های طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی از سوم تیرماه آغاز می شود.


خبرگزاری پانا

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: نوربخش