تبیان، دستیار زندگی
مهاجم تیم ملی كره شمالی گفت: می‌توانیم برزیل را شكست دهیم ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

می‌توانیم برزیل را شكست دهیم

می توانیم برزیل را شکست دهیم

مهاجم تیم ملی كره شمالی گفت: می‌توانیم برزیل را شكست دهیم.

به نقل ازایسنا، بازیكنان كره شمالی با آنكه در یكی از دشوارترین گروه‌های جام جهانی 2010 حضور دارند، اما با اعتماد به نفس بالایی به این رقابت‌ها پای می‌گذارند.

جونگ تائه سه مهاجم تیم ملی كره شمالی كه در باشگاه ژاپنی كاوازاكی فرونتاله توپ می‌زند، پس از تمرین در ژوهانسبورگ گفت: می‌توانیم برابر برزیل برنده باشیم. هر یك از ما به این بازی فكر می‌كند.

كره شمالی پس از نخستین بازی خود برابر سلسائو به دیدار تیم‌های پرتغال و ساحل عاج می‌رود. این نخستین حضور ساكنان شمالی شبه جزیره كره در جام جهانی پس از 44 سال است.

رسانه‌ها نخستین بار پس از ورود كاروان كره شمالی به آفریقای جنوبی اجازه داشتند تا این تیم را برای مدت كوتاهی زیرنظر داشته باشند و از تمرین‌هایش دیدن كنند.

می توانیم برزیل را شکست دهیم

جونگ كه در دیدار پرحاشیه و جنجالی كره شمالی برابر نیجریه تك گل كره‌ای‌ها را به ثمر رساند كره شمالی را با تیم آلمان مقایسه كرد و گفت: ذهنیت ما همانند آلمانی‌هاست. این بازیكن 26 ساله تیم ملی آلمان با مربیگری یوآخیم لو را بهترین تیم دنیا دانست.

كره شمالی در نخستین و تنها حضورش در جام جهانی پیش از حضور در رقابت‌های افریقای جنوبی با پیروز یك بر صفر برابر ایتالیا غوغایی به پا كرد. این تیم در جام جهانی 1966 انگلیس تا دور یك چهارم نهایی رقابت‌ها نیز پیش رفت. جونگ با یادآوری خاطرات آن رقابت‌ها گفت: دوباره می‌خواهیم در جام جهانی شگفتی ساز باشیم.

طوفان زرد عنوانی است كه به دنبال درخشش كره شمالی در جام جهانی 66 به این تیم اختصاص یافت.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری