تبیان، دستیار زندگی
اره فیلم انتخاب جوانان فیلم " دفترچه یادداشت " با شرکت " آشتون کراچر" به عنوان برترین فیلم جشنواره فیلم "انتخاب جوانان 2005 "معرفی شد. به گزارش خبرنگارسینمایی " مهر" این جشنواره که درآمفی تئاترگیبسون درهالیوود برگزارشد سه ج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

" آشتون کراچر"، هنرپیشه برگزیده جشنواره فیلم انتخاب جوانان


فیلم " دفترچه یادداشت " با شرکت " آشتون کراچر" به عنوان برترین فیلم جشنواره فیلم "انتخاب جوانان 2005 "معرفی شد.

به گزارش خبرنگارسینمایی" مهر" این جشنواره که درآمفی تئاترگیبسون درهالیوود برگزارشد سه جایزه را به " آشتون کراچر" اهدا کرد که ازآنجمله می توان به جوایز بهترین هنرپیشه تلوزیونی دریک نقش کمدی و بهترین شخصیت مرد اشاره کرد.

این درحالیست که فیلم " دفترچه یادداشت " درکمال حیرت همگان هشت جایزه را ازآن خود کرد که دربرگیرنده جوایزی برای هنرپیشگان جوانش " راشل مک آدامز" و" ریان گاسلینگ " بود.

" هیلاری داف " درکنار" راب شنیدر"، مجریان این برنامه بودند این درحالیست که " پاریس هیلتون "، مجری سابق این جشنواره امسال جایزه بهترین جیغ را برای حضوردرفیلم هراسناک " خانه خشم " دریافت کرد.

ازدیگرچهره هایی که دراین مراسم تقدیرشدند می توان به " چاد مایکل موری " وفیلمهای " داستان سیندرلا " و" دینامیت ناپلئونی " اشاره کرد.

این جشنواره که همه ساله به منظور معرفی استعداد های جوان برگزارمی شود درحقیقت بهانه ای برای تقدیرازهنرپیشگان جوانی است که فعالیتهایشان ازسوی سایرجشنواره های سینمایی به رسمیت شناخته نمی شود. برگزیدگان این جشنواره ازطریق نظر سنجی مجلات سینمایی مربوط به جوانان انتخاب می شوند.